Moda na bycie fit trwa – i dobrze. Jeśli chcesz być świetnie ubrana na treningu to poznaj markę Cardio Bunny – ubrania do fitnessu, które pokochały tysiące Polek, a ćwiczą w nich gwiazdy i celebrytki: Zosia Ślotała, Karolina Szostak, Kamila Szczawińska, Małgosia Guzowska czy What Anna Wears.

„Ubrania sportowe nie zmienią świata, ale kobiety, które je noszą już tak. Cardiobunny nigdy się nie zatrzymuje, by docenić kobietę, którą się stałaś. Będąc dumnym z każdej kobiety nieustająco stawiającej sobie nowe wyzwania, tworzymy modną, innowacyjną i funkcjonalną odzież sportową, która podkreśla Twoje atuty. Idź do przodu, przyszłość należy do kobiet.”

 Allaboutlife: Cardio Bunny to ubrania sportowe, którą uwielbiają kobiety. Jednak wiele znanych marek sportowych ma w swojej ofercie stroje do fitnessu czy joggingu.  Czym wyróżniacie się na rynku? W czym upatrujecie sukces Waszej marki? 
Od początku istnienia stawiamy na budowę marki, której produkty łączą oryginalny design w seksownej oprawie z wysoką jakością dzianin pozyskiwanych od europejskich producentów. Brand został stworzony dla młodych kobiet, które aktywnie spędzają wolny czas. Marka wychodzi naprzeciw modzie bycia fit oraz zdrowemu trybowi życia, oferując swoim klientkom sportowe ubrania, które są noszone również poza siłownią. Z naszymi klientami komunikujemy się głownie poprzez media społecznościowe skąd też możemy dowiedzieć się, że marka Cardio Bunny stanowi przeciwwagę dla popularnych marek sportowych.

 

Cardio Bunny

Cardio Bunny

Allaboutlife: Skąd pomysł na taką nazwę – Cardio Bunny? 
Potrzebowaliśmy nazwy, która wzbudzi zainteresowanie wiedząc, że marka obroni się sama nowoczesnym designem. Nie boimy się zaszufladkowania. Dokładnie wiemy, w którą stronę ma podążać Cardio Bunny.
Allaboutlife: Wasze legginsy nie tylko świetnie się prezentują, ale modelują również sylwetkę. Czy możecie powiedzieć coś więcej o apreturze ITOFINISH KELP? 
Nasze legginsy zostały wykończone poprzez naniesienie innowacyjnej apertury ITOFINISH KELP* – dzianina dzięki swojej dynamicznej elastyczności aktywnie modeluje sylwetkę. Jest to w pełni naturalny produkt, bogaty w minerały, witaminę B, jod i inne komponenty niezbędne dla dobrego funkcjonowania organizmu ludzkiego. Jeden z jego składników – Gotu kola (wąkrotka azjatycka) – stymuluje produkcję substancji zatrzymujących kolagen w komórkach skóry, dzięki czemu naskórek jest dobrze nawilżony oraz pozbawiony cellulitu.
ITOFINISH KELP zawiera również Ginkgo – ekstrakt z miłorzębu – wspomagający drożność tętnic a tym samym swobodny przepływ krwi i tlenu po całym organizmie. Ekstrakt z bogatej w jod brunatnicy przyspiesza metabolizm i zapewnia skórze jędrność I zdrowy kolor. Dodatkowo, środek apreterski hamuje rozwój bakterii i infekcji, zapewniając tym samym uczucie świeżości i ochronę przed powstaniem nieprzyjemnego zapachu. Aktywne produkty zamknięte są w mikrokapsułkach dzięki czemu uwalniane są w przez cały czas użytkowania legginsów, a substancja oddziałuje na organizm poprzez bezpośredni kontakt ze skórą.

Cardio Bunny

Allaboutlife: Czy w branży sportowej można mówić o trendach? 
Zdecydowanie Tak. Cardio Bunny również w swoich kolekcjach wprowadza najważniejsze trendy i kolory sezonu.
 Allaboutlife: Czy możecie zdradzić jakie nowości szykujecie w Cardio Bunny? 
W najbliższym czasie planujemy rozszerzyć nasz asortyment oraz wprowadzić kolejną kolekcję, która oczywiście jak zwykle dostępna będzie na naszej stronie www.cardiobunny.com.
Allaboutlife: Kto stoi za pomysłem na tę markę? Czy jest ktoś kogo można nazwać matką lub ojcem sukcesu?
Marka Cardio Bunny należy do Grupy Hubstyle, która w swoim portfolio posiada również markę Sugarfree. Za wizję oraz strategię marki Cardio Bunny odpowiada Dyrektor Kreatywna Paulina Ciecierska.
Allaboutlife: Czy przy tworzeniu marki coś szczególnego było inspiracją do jej założenia? A może ktoś?
Moda na bycie fit oraz na zdrowy tryb życia dotarła również do Polski, a wraz z nią popularne stały się ubrania sportowe, które są noszone również poza siłownią. Cardio Bunny wychodzi naprzeciw tej modzie i wprowadza na rynek odzież sportową, skierowaną dla aktywnych kobiet, dla których wygląd fizyczny oraz zdrowy tryb życia są niezwykle ważne. Cardio Bunny jest dla aktywnej kobiety zawodowo, która osiągnęła już status społeczny oraz która jest świadoma swojej wartości i atrakcyjności. Jesteśmy dumni z naszych fit klientek, których grono cały czas się powiększa.
Allaboutlife: Gdzie marka Cardiobunny będzie za 10 lat? Jakie macie plany rozwoju?
Cardio Bunny chce być jedną z wiodących marek sportowych na świecie, która zabezpiecza w cool ubrania wszystkie dyscypliny sportu.

Cardio Bunny