Piel to jakość i prawda w unikatowym produkcie. Torby i plecaki wykonane są wyłącznie ze skór bydlęcych – bez okuć! Założeniem właścicielki i projektantki marki Marty Biskupskiej-Wawrzyńczak, było tworzenie autorskich toreb bez elementów metalowych. Tak aby nic nie zaburzało estetyki – skóra, bez kompromisów.

Ważną częścią filozofii marki Piel jest niekupowanie skór z garbarni. Pozyskiwane są ze sprzedawanych przez duże firmy galanteryjne odpadów.Nadawane jest im drugie życie. Wpisuje się to w zasady circular economy, co docenia świadomy, a nawet wegański klient. Zatem Piel tworzy pojedyncze sztuki,oczywiście pierwszej jakości.

Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom, produkty są piękne i użytkowe. Zespół wkłada całe serce w personalizację, aby produkt był spełnieniem marzeń i oczekiwań klientów. Marka jest odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących nie tylko prawdziwego
rzemiosła, ale i designu, czyli klasyki w nowoczesnym wydaniu. Piel udowadnia,że minimalizm w formie daje maksymalny wyraz. Osiąga taki efekt dzięki starannej i ścisłej współpracy i inżynierów, kaletników i artystów.

Niedawno brałyśmy udział w pięknych warsztatach organizowanych w Warszawie we współpracy z marką.

Ewa Szabatin również uczestniczyła w warsztatach marki Piel

Ewa Szabatin również uczestniczyła w warsztatach marki Piel

Przeczytaj też, kto dostał się do prestiżowego modowego projektu…