Tour de Pologne

Marka LAVARD rozpoczęła współpracę z jednym z największych kolaraskich wyścigów na świecie: Tour de Pologne.

Tour de Pologne to impreza sportowa, której organizatorem jest Lang Team na czele z Czesławem Langiem – mistrzem polskiego kolarstwa. Trwa zwykle kilka dni i cieszy się od lat ogromną popularnością. Nie tylko wśród kolarzy z całego świata. Przyciąga również rzesze fanów, z niecierpliwością oczekujących corocznych zawodów.

„Od 1975 roku, czyli momentu, w którym powstała marka LAVARD, opieramy nasze działania na wartościach rodzinnych, wzajemnym szacunku i cenimy to, co polskie. Dodatkowo, z ogromną przyjemnością wspieramy nasze rodzime sporty. Współpracujemy z polską reprezentacją hokeja, jesteśmy inicjatorem oraz organizatorem akcji „Bieg w szpilkach” oraz „Bieg w krawatach”. Współdziałanie z esencją polskiego kolarstwa – Tour de Pologne, które przyciąga najlepszych kolarz, jest więc dla nasz naturalnym ruchem” – komentuje Marzena Talarczyk, dyrektor handlowy w LAVARD.

W ubiegłym tygodniu w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie odbyła się uroczysta prezentacja trasy 75. Tour de Pologne UCI World Tour. A o eleganckie stylizacje człownków zespołu Lang Team oraz obsługę eventu zadbał LAVARD.

„Jestem bardzo wzruszony. Mija 25 lat od Tour de Pologne w nowej odsłonie, zawodowej formule. Razem przeszliśmy długą drogę i możemy być dumni. Każdy dołożył cegiełkę do naszego narodowego wyścigu” – mówił podczas prezentacji Czesław Lang, Dyrektor Generalny Tour de Pologne.

Tour de Pologne

Wsparcie marki przy prezentacji trasy to dopiero początek. LAVARD wielokrotnie podejmował już współpracę z gwiazdami sportu. Tym razem zapowiada, że planuje także stworzyć kapsułową kolekcję, której twarzą zostałby właśnie Czesław Lang. Czekamy!

Tour de PologneTour de Pologne