Relacja z otwarcia flagowego butiku marki Thecadess oraz prezentacji najnowszej kolekcji AW 2017/2018.
21 listopada przy ul. Wilczej 69 został otwarty flagowy butik marki Thecadess. W zupełnie nowym punkcie zlokalizowanym w ścisłym centrum Warszawy, gwiazdy i dziennikarze mieli okazję zapoznać się premierowo z kolekcją marki na sezon AW 2017/2018. Eleganckie suknie z połyskliwego aksamitu, bluzy wpisujące się w klimat sportowej elegancji i modele z wegańskiej skóry z finezyjnymi wiązaniami zdecydowanie skradły serca wielu gości – pochwałom miękkiego weluru w kolorach głębokiego szmaragdu, burgundu i granatu, a także przyjaznej środowisku ekologicznej skóry nie było końca!
Zaprezentowano też pierwsze projekty na sezon SS 2018, bowiem wiosną marka Thecadess przenosi nas do miejskiej dżungli.
Pojawiają się w niej drapieżny styl uliczny swobodnie miesza się z subtelną estetyką glamour oferując zróżnicowane, wielowymiarowe sylwetki. Zachwycają desenie egzotycznych liści na zwiewnych jedwabiach, szlachetne plecione tkaniny zwieńczone modnymi frędzlami, oversizowe jedwabne koszule w pastelowych odcieniach oraz eleganckie, złote plisy. Propozycje duetu stojącego za marką powstałą w 2014 roku, czyli Piotra Sałaty i Radka Rocińskiego, to hołd dla ponadczasowej kobiecości i szlachetnego, niemasowego krawiectwa. Sylwetki cechuje ponadczasowość oparta o klasykę, dbałość o detale i jakość. Dotyczy każdego etapu produkcji – od projektu, przez wyselekcjonowane tkaniny, aż po ręczne wykończenie modeli. Kobieta Thecadess jest dynamiczna, elegancka i śledzi bieżące trendy, ale lubi podkreślać swoją kobiecość w nieoczywisty sposób.
Na wydarzeniu pojawiło się liczne grono najważniejszych osób ze świata mody oraz Gwiazdy i przedstawiciele blogosfery m.in. Agata Młynarska, Karolina Szostak, Anna Dec, Gabi Drzewiecka, Paulina Drażba, Sabrina Pilewicz, Anna Męczyńska, Barbara Pasek, Jakob Kosel, Wujaszek Liestyle, Mateusz Hładki, Laura Samojłowicz, Lilly Marchel, Rebellok, Monika Miller i oczywiście Patricia Kazadi, będąca twarzą kampanii najnowszej kolekcji Thecadess.
O wspaniałą atmosferę przy kieliszku aperitivo zadbało MARTINI POLSKA. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek alkoholowych, nie pierwszy raz współpracuje z Thecadess. Jak co sezon Thecadess przygotowało mini kolekcję dla Martini. Tym razem mogliśmy zobaczyć teaser tej kolekcji w postaci dżinsowej sukienki zaprojektowanej specjalnie dla nich.
Restauracja Słodki…Słony zajęła się słodkim poczęstunkiem dla gości, a wnętrza eleganckiego butiku wypełniły designerskie meble marki Adriana Furniture.