Influencerzy i gwiazdy wybiorą najlepsze produkty roku 2020 – przed nami III edycja Influencer’s Top. Nie czekaj, zgłoś produkt. Im wcześniej, tym więcej czasu nasze Jury będzie miało na zapoznanie się z twoją marką i ofertą.
Do współpracy zaprosiliśmy najbardziej opiniotwórcze osoby, które kreują trendy, wpływając na decyzje zakupowe setek tysięcy Polaków. To osoby, które za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych m.in. Instagrama, Facebooka, Snapchata, Tik Toka, Youtuba, blogów – są na co dzień w kontakcie z milionami odbiorców.
W JURY edycji wiosna/lato 2020 są m.in: Katarzyna Bujakiewicz, Klaudia Halejcio, Beata Tadla, Joanna Koroniewska, Michalina Sosna, Kamila Szczawińska, Krzysztof Radzikowski, Rozalia i Laura Mancewicz, Karolina Szostak, Alżbeta Lenska, Piotr Ligenza, Agata Załęcka, Paulina Koziejowska i wiele innych znanych osób oraz zasięgowych influencerów.
Trzecia edycja Konkursu Influencer’s Top będzie trwała od lutego 2020, a swoje zakończenie będzie miała pod koniec maja 2020. Jest to projekt unikalny na rynku. Chcemy pokazać internautom, że social media to platforma, która wspiera i rekomenduje marki warte zaufania, a te najlepsze nagradza. Tym samy ułatwiamy internautom wybór najlepszych produktów.
Gala finałowa plebiscytu 2019 była prezentowana w największych portalach internetowych tj Plejada, Onet, Kobieta.wp, gazeta.pl Super Express i inne. W plebiscycie wzięło udział ponad 200 producentów, zgłoszono prawie 400 produktów.
Zasięg gali finałowej dzięki obecności ponad 300 osób w tym gwiazd tj Kasia Cichopek Kasia Glinka Anna Oberc Agnieszka Kaczorowska Karolina Szostak Beata Tadla oraz czołowych influencerów dotarł do kilkunastu milionów osób.
W tym czasie wspólnie przetestujemy dostarczone produkty i wybierzemy najlepsze z nich w kategoriach: ZDROWIE, URODA, ŻYWNOŚĆ, DOM, OGRÓD, PODRÓŻE, DZIECI, EKO, STYL. W każdej grupie będą specjalne podkategorie. Będą nagrody główne i wyróżnienia oraz nagrody specjalne od Jury lub poszczególnych osób z Jury.
Wszyscy szukamy w internecie opinii na temat produktu przed jego zakupem.
Twoi Klienci już tam są i chcą dowiedzieć się więcej na temat Twojej marki.
zgłoszenia kontakt@allaboutlife.pl
Czytelnicy ufają i naśladują influencerów. Produkty przez nich polecane momentalnie się wyprzedają. Sygnowanie produktu znakiem Infuencer’s TOP jest jasnym komunikatem, że został on wyróżniony i rekomendowany. Przy decyzji zakupowej to niezwykle ważne.
Promocja w social mediach jest aktualnie najskuteczniejszą formą reklamy, skuteczniejsza od tradycyjnych form i bardziej trafiona do Twjej grupy docelowej. Twój produkt zawsze będzie widoczny w sieci jako wyróżniony nagrodą Infuencer’s TOP.
Influencer’s Top WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE 2019 COPYRIGHT 2019