Polskie marki spożycze niczym nie ustępują zagranicznym – to pewne. Miło nam poinformować, że marka Dolina Borówki została nominowana w plebiscycie Influencer’s Top 2020 za produkt mus borówkowy.
Założyciele marki mówią: Zajmujemy się uprawą borówki od wielu lat w gminie Łubnice i w okolicy ( woj . świętokrzyskie,ok.100 km od Krakowa i 60 od Sandomierza) .Plantacja o powierzchni ok. 10 ha obejmuje wiele odmian borówki amerykańskiej , na kilku kwaterach. Borówkę amerykańską zbieramy od czerwca do września.
Kilka słów na temat nominowanego produktu.
Gęsty mus z borówki amerykańskiej w 100% naturalny, bezglutenowy. Uzyskany bezpośrednio z całych owoców, nie z koncentratu ( NFC) . Zawiera naturalne cukry występujące w owocach.
Owoce pochodzą tylko z jednego gospodarstwa, które posiada certyfikat Gl obal G. A. P. co oznacza, że stosowane są w nim Dobre Praktyki Rolnicze GAP ( Good Agricultural. Practice zapewnia bezpieczeństwo żywności.
artykuł powstał we współpracy z Doliną Borówki