Inka jest dobra w swej naturze. To strategiczne hasło marki, używane w jej komunikacji jako slogan, doskonale oddaje jej wartości. Inka łączy w sobie naturalność, dobroczynny wpływ na organizm i przyjemność smaku. Oferuje konsumentom poczucie dbania o siebie i swoich bliskich, poczucie bezpieczeństwa, wspierania tego, co polskie.
Szerokie portfolio adekwatne do potrzeb nowoczesnego konsumenta gwarantuje podwójną przyjemność – smaku i odżywczości. Inka ma status marki kultowej, jest synonimem swej kategorii. Właśnie została nominowana w plebiscycie Influencer’s Top 2019 z produktem Inka Błonnik.
Żywność funkcjonalna to dziś istotny element zbilansowanej diety. Wie o tym, każdy kto chce zdrowo się odżywiać. Inka wzbogacona o błonnik może być ważnym elementem codziennych posiłków. Jej naturalne składniki sprawiają, że kawa jest pełnowartościowym napojem odpowiednim dla osób w każdym wieku. Inka Błonnik to aromatyczna kawa zbożowa i moc inuliny – rozpuszczalnego błonnika pochodzącego z cykorii.
Konsumenci mówią, że jeśli marka w prawie niezmienionej formie istnieje tak długo, to musi być naprawdę dobra. Nic więc dziwnego że Inka jest niekwestionowanym liderem rynku. Jest to najbardziej znana i rozpoznawalna kawa zbożowa na rynku. Kawa Inka jest tak dobra w swej naturze, że Polacy cenią ją nieprzerwanie od niemal pół wieku.
Inka odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy dbając o siebie i swoich bliskich, zwracają coraz większą uwagę na naturalne i proste w składzie produkty, nie zawierające konserwantów i sztucznych dodatków. Na bazie tej sprawdzonej receptury stworzyliśmy kolejne smaki i nowe warianty Inki, w tym m.in. Inkę wzbogaconą w cenny błonnik. Dzięki temu produktowi możemy uzupełniać niedobory w bardzo przyjemny sposób, popijając sobie pyszną kawę i suplementując się niejako przy okazji.
artykuł powstał we współpracy z marką Inka