Szlafroki zaczynamy nosić nie tylko po domu… To nowy trend w modzie na lato, który zauważamy na instagramie. Gwiazdy, blogerzy, influencerzy śmiało zakładają je na plażę. Z duchem czasu idzie marka Bohomoss, której twarzą kolekcji po raz drugi jest Natalia Siwiec. Marka została nominowana w drugiej edycji plebiscytu Influencer’s Top 2019, który właśnie rusza.
BOHOMOSS to polska marka modowa która ceni sobie wykwintność oraz elegancję. Kreuje zdecydowany, odważny, nieprzeciętny wygląd. Podąża alejami ciekawego designu, wysoką jakością, perfekcyjnym wykonaniem, funkcjonalnością swoich produktów, które tworzone są w limitowanych edycjach.
Klientka marki BOHOMOSS to kobieta sukcesu ambitna, odważna, zdecydowana ale również delikatna, kobieca. Prezentowana kolekcja dedykowana jest kobietom które uważają, że moda kreuje prawdziwe wartości. Kobietom, które wolą prawdziwą miłość od zauroczenia. Dla tych, które żyją cały rok, nie dzieląc go na sezony. Dla tych, które gotowe są poruszyć niebo i ziemię by kreować same siebie. A przede wszystkim dla kobiet, które wiedzą, że radość życia, śpiew i śmiech zawsze będą w modzie.
Zobaczcie modele z najnowszej kolekcji marki, naszym faworytem są te motywem tzw. łapaczy snu, które dostępne są w różnych kolorach.
W kolekcji znajdziemy również szlafroki z motywem kwiatowym.
artykuł we współpracy z marką Bohomoss