HERLA to polska marka luksusowych kosmetyków pielęgnacyjnych, która łączy najnowsze osiągnięcia nauki z bogactwem najcenniejszych składników naturalnych. Poprzez innowacyjne receptury, najwyższą jakość, potwierdzoną skuteczność i holistyczne podejście do pielęgnacji HERLA pomaga w osiągnięciu harmonii pomiędzy wewnętrznym i zewnętrznym pięknem. HERLA to kosmetyki dla kobiet, które cenią bezpieczeństwo, komfort i siłę naturalnego piękna. W zeszłym doceniona przez jury Influencer’s Top 2019.
W tym roku Herla jest nominowana z produktem 24k Złoto Odmładzająca Maska do Twarzy z Płatkami Złota
Ekskluzywna maska odmładzająca z bogatą kompozycją płatków 24-karatowego złota posiada silne właściwości nawilżające oraz stymulujące procesy regeneracji komórek. Dzięki wykorzystaniu multifunkcjonalnego składnika aktywnego BeauPlex VH Trademark of DSM (witaminy z grupy B, witamina C, E oraz PP) maska wykazuje właściwości przeciwstarzeniowe. Już po pierwszym użyciu skóra zyskuje bardziej wypoczęty, zdrowy i promienny wygląd.
Regularne stosowanie prowadzi do widocznego spłycenia zmarszczek powierzchniowych oraz poprawy struktury i kolorytu skóry.
Kompleks roślinny Phytogen potęguje witalność głębokich warstw skóry, a 4% stężenie neuropeptydu SYN®-AKE Trademark of DSM naśladującego działanie toksyny znajdującej się w jadzie węża Temple Viper, wygładza skórę oraz zapobiega powstawaniu zmarszczek mimicznych. Kwas hialuronowy posiada niezwykłą zdolność wiązania wody zapewniając prawidłowy poziom nawilżenia skóry. Dodatek drogocennego oleju pozyskiwanego z orzechów drzewa marula (zwany „Złotem Inków”) zapewnia silne właściwości antytoksyczne chroniące skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
Wyniki badań aplikacyjnych:
– 100% kobiet potwierdza wzrost nawilżenia, wzrost elastyczności i jędrności skóry,
– 95% kobiet potwierdza redukcję zmarszczek mimicznych,
– 89% kobiet potwierdza zdecydowane wygładzenie skóry i zmniejszenie niedoskonałości skóry
– 83% kobiet potwierdza wyraźny efekt liftingu
*Badania aplikacyjne na grupie 18 kobiet, po 4 tygodniach regularnego stosowania (3-4 razy w tygodniu).
HER beauty, HER needs, HER femininity… simply HERLA!
artykuł we współpracy z marką Herla