We wtorek 12 czerwca w Warszawie odbyła się uroczysta premiera kolekcji Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski. To trzecia odsłona współpracy duetu projektantów, którzy stworzyli specjalną linię produktów na sezon jesień-zima 2019.
Prezentacja kolekcji Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski odbyła się we wnętrzu Rabbithole art room – miejscu wypełnionym kreatywnymi i oryginalnymi pracami artystów. Inspiracjami Dawida przy tworzeniu kolekcji są kolorowe dzieła i architektura, w związku z czym wybór galerii sztuki nie by przypadkowy.
PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki. W 2019 roku brand będzie obchodził 30-lecie swojej działalności na polskim rynku.
Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.
Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.
3 comments