Funnycase.pl zaskakuje kreatywnymi pomysłami na wyjątkowe etui na urządzenia mobilne. Firma, w swojej ofercie posiada już ponad 12 tysięcy wzorów, w 80 autorskich kolekcjach tematycznych dostępnych na ponad 600 modeli telefonów oraz ponad 3000 wzorów licencyjnych co plasuje ją w czołówce producentów. Marka właśnie został nominowana w plebiscycie Influencer’s Top 2019. Już niedługo jurorzy będą tworzyć swoje własne etui na telefon.

FunnyCase współpracuje z najlepszymi grafikami i projektantami. Wszystko po to, by zadowolić gusta najbardziej wymagających klientów. Dodatkowo jako jedyni na polskim rynku wprowadzili innowacyjną metodę druku, dzięki której nadruki w złotym, srebrnym i neonowym mienią się w zależności od kąta padania światła, za co dostali wyróżnienie Gift of the Year 2019 w kategorii Top Design.

Funny Case

Funny Case

Na czym polega fenomen produktów FunnyCase? To niezawodne połączeniu dobrego stylu i dobrej jakości. Kupując etui do swojego telefonu, często musimy wybierać między jednym a drugim. W przypadku gadżetów FunnyCase obie te rzeczy mamy w pakiecie. Firma ma w swojej ofercie produkty dla telefonów z system Android, jak i IOS.

– Jako firma z 17-letnim doświadczeniem na rynku GSM, działamy z myślą o naszych klientach ceniących sobie estetykę, kreatywność oraz perfekcyjne wykonanie i profesjonalizm. Systematycznie, staramy się poszerzać naszą bardzo bogatą na tą chwilę ofertę etui na telefon, które w ostatnim czasie spełniają nie tylko funkcję ochrony urządzenia przed uszkodzeniem, ale także coraz częściej są uzupełnieniem codziennego outfitu. Dużym zainteresowaniem cieszą się również nasze najnowsze produkty licencjonowane m.in.: Atomówki, Rick&Morty, Dragon Ball, Garfield czy Hello Kitty. Co więcej, dzięki naszemu autorskiemu kreatorowi, dajemy możliwość stworzenia, własnej, spersonalizowanej obudowy za co nasi klienci, partnerzy handlowi właśnie wybierają nas. Jesteśmy otwarci na nowe propozycje i pomysły. Nie boimy się wyzwań i wychodzimy z założenia, że każdą ideę można wcielić w życie, a każdy problem da się rozwiązać – mówi Kamila Zaczek-Klimek, Brand Manager w Funny Case.

artykuł we współpracy z Funny Case