Marka NOU, którą znamy z pięknych zapachów dla kobiet, ostatnio stworzyła niezwykle intrygujące kompozycje zapachowe dla mężczyzn. Serce klientów skrada cytrusowo-drzewna woda toaletowa NOU Woody, drugi produkt marki nominowany w Influencer’s Top 2019.
Woda toaletowa NOU Woody wita świeżymi akordami cytryny, liśćmi fiołków wirujących wokół szałwii muszkatołowej. Szaleństwo orzeźwienia tonują nieco czarna herbata i balsamiczne, lekko dymne drzewo gwajakowe. Kompozycję dopełniają otulające piżmo, bób tonka i wetiwer.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: cytryna, liście fiołka, szałwia muszkatołowa
Nuty serca: czarna herbata, drzewo gwajakowe
Nuty bazy: piżmo, bób tonka, wetiwer
Ta woda skradnie serca mężczyzn lubiących świeże, pobudzające zapachy, w których dominują nuty cytrusowe wybijające się na tle akordów drzewnych. Zapach jest trwały, ale nie nachalny. Powstał z najwyższej jakości składników przy udziale świetnych perfumiarzy z Francji. Nie zawiera sztucznych barwników, a trwałość zawdzięcza wysokiemu stopniowi nasycenia olejkami eterycznymi.
Cena 59,99 zł/50 ml. Dostępne w drogeriach Rossmann.
artykuł powstał przy współpracy z NOU Poland oraz KiS Production