Indywidualne podejście do pacjenta jest kluczem w psychoterapii. W poradni psychologicznej Psychocare znaleźć można ofertę skierowaną zarówno do osób dorosłych, jak i dzieci. W gabinetach psychologicznych pomoc uzyskają również pary oraz całe rodziny, które mają problemy w relacjach.
Oferta poradni psychologicznej Psychocare
Poradnia psychologiczna Psychocare działa na terenie Warszawy i Szczecina. Zespół doświadczonych specjalistów oferuje swoją pomoc zarówno stacjonarnie, jak i on-line. Psycholog dobiera metodę terapeutyczną indywidualnie do każdego pacjenta na podstawie wiedzy specjalistycznej, dbając o stworzenie przyjaznej i komfortowej relacji.
Poradnia psychologiczna Psychocare oferuje usługi z zakresu m.in.:
- psychoterapii indywidualnej – skierowanej przede wszystkim do pacjentów dorosłych, którzy w codziennym życiu borykają się z problemami w relacjach z innymi ludźmi lub z samym sobą;
- psychoterapii par – przydatnej przy zaburzeniach w relacjach partnerskich (zarówno formalnych, jak i nieformalnych),
- psychoterapii dzieci i nastolatków – w której mogą wziąć udział dzieci w wieku od 4 do 18 lat;
- psychoterapii rodzin – gdy problem wywiera negatywny wpływ na wszystkich domowników;
- porad psychologicznych – skierowanych do osób, które odczuwają chwilowe spadki nastrojów, brak motywacji do pracy lub mają obniżony napęd życiowy. Z porad w gabinecie psychologicznym mogą skorzystać również ci, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę na temat powszechnie występujących schorzeń;
- konsultacji seksuologicznych – skierowanych do dorosłych, którzy chcą poprawić jakość życia intymnego bądź u których występują zaburzenia związane z funkcjonowaniem seksualnym;
- coachingu – proponowanego osobom pragnącym poprawić jakość swojego życia na wielu jego płaszczyznach, np. zawodowej, finansowej bądź społecznej;
- porad on-line – przeznaczonych dla osób mieszkających poza Warszawą i Szczecinem, a pragnących skorzystać z profesjonalnej usługi psychologa bez wychodzenia z domu.
Z poradnią psychologiczną Psychocare można skontaktować się telefonicznie (infolinia czynna codziennie od 8:00 – 21:00) lub mailowo.