21 stycznia w kinie KinoGram w warszawskiej Fabryce Norblina odbyła się premiera najnowszej kolekcji Deni Cler wiosna/lato 2022. W wydarzeniu wzięło udział ponad sto osób – dziennikarzy, stylistów, fotografów, gwiazd. W stylizacjach od Deni Cler pojawiły się między innymi Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Więdłocha i Grażyna Wolszczak.

21 stycznia 2022 r. w warszawskiej Fabryce Norblina odbyła się premiera najnowszej kolekcji Deni Cler „Manifesto del Colore” – marka zaprezentowała propozycję na sezon wiosna/lato 2022. Wydarzenie przyciągnęło najważniejsze osobistości świata biznesu i mody – stylistów, fotografów, influencerów. Głównym punktem programu była premiera filmu promującego najnowszą kolekcję marki. Nazwa kolekcji, Manifesto del Colore”, jest nieprzypadkowy – Deni Cler w tym sezonie opowiada opotrzebiezmiany. – Moda jest sztuką niezwykle bliską człowiekowi, pozwala na ekspresję samego siebie, ubiór wpływa na to, jak się czujemy. Planując tę kolekcję wiedzieliśmy, że chcemy, żeby była optymistyczna i energetyczna. Koncentrujemy się na klientce i jej potrzebach. Relacje z kobietami, które do nas przychodzą są dla nas kluczowe. Ważne jest tworzenie społeczności. Marka Deni Cler ma lojalną grupę odbiorców. Wiemy, dla kogo projektujemy – mówi Iwona Kossmann, prezes Deni Cler.

scena z: Agnieszka Więdłocha, fot. Podlewski/AKPA
fot. Podlewski/AKPA
scena z: Agnieszka Sienkiewicz, fot. Podlewski/AKPA
scena z: Dorota Miśkiewicz, fot. Podlewski/AKPA
scena z: Lidia Popiel, fot. Podlewski/AKPA
scena z: Iwona Kossman, fot. Podlewski/AKPA

Deni Cler ceniona jest przez polskie gwiazdy – na premierze zjawiło się grono przyjaciółek marki, które na premierę przybyło w projektach z najnowszej kolekcji marki. W stylizacjach Deni Cler mogliśmy podziwiać między innymi Paulinę Sykut-Jeżynę, Agnieszkę Więdłochę, Martę Kielczyk, Grażynę Wolszczak, Joannę Racewicz, Agnieszkę Sienkiewicz, Grażynę Szapołowską, Dorotę Miśkiewicz i Karolinę Pilarczyk. Gwiazdy od lat wybierają Deni Cler zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjścia.

fot. Podlewski/AKPA
fot. Podlewski/AKPA
fot. Podlewski/AKPA
fot. Podlewski/AKPA

„Deni Cler to świetna jakość, klasyka w najlepszym tego słowa znaczeniu i z pewnością każda kobieta znajdzie tu coś dla siebie. Życzę marce Deni Cler rozwoju i świadomych konsumentów, a także, żeby zostawała przy tych samych trendach, co do tej pory” – komentowała najnowszą kolekcję Agnieszka Sienkiewicz.

„Uwielbiam kaszmirowe płaszcze marki Deni Cler. Swój noszę cały czas i wiem, że zostanie ze mną na długie lata. Pierwsza rzecz jaką nabyłam od Deni Cler to szpilki, które nosze do tej pory” – mówiła na premierze Agnieszka Więdłocha. Aktorka na event włożyła jeansy, niebieską koszulę, a blasku całej stylizacji nadał czerwony płaszcz, narzucony na ramiona.

„Lubię zarówno klasykę, jak i kolorowe, nieoczywiste zestawienia, a najchętniej łączyłabym oba te nurty. Kolory, które są w tym sezonie są absolutnie piękne, wiosenne i energetyczne. Marka Deni Cler ubiera, a nie przebiera kobiety. Jest odpowiednia na wielkie wyjścia, a także na czas spędzony z przyjaciółmi” – mówiła Joanna Racewicz. Dziennikarka wybierając stylizację na event postawiła na odważne połączenie kolorów – założyła czerwony garnitur i żółty płaszcz.

Tegoroczna kolekcja stworzona jest z myślą o środowisku – Deni Cler reprezentuje nurt „slow fashion”. Wykorzystujemy wysokiej jakości biodegradowalne tkaniny, łączymy je z ponadczasowym krojem, dzięki temu ubrania służą nam dłużej niż jeden sezon. O tym, czy produkt jest zrównoważony decyduje nie tylko tkanina, lecz także cały proces jego powstawania. Kupując takie rzeczy dbamy o otoczenie, bo go nie zanieczyszczamy częstym wyrzucaniem produktów. Dbanie o środowisko to jedno z najważniejszych wyzwań na świecie nie tylko w branży mody – mówi Iwona Kossmann, prezes Deni Cler.

 „Manifesto del Colore” jest jedną z najodważniejszych kolekcji Deni Cler ostatnich lat pod względem kolorystyki, nawiązuje do tradycji i początków marki. Pierwsze kolekcje Deni Cler prezentowane w Polsce w latach 90. wyróżniał między innymi mocny kolor. Deni Cler słynęła ze świetnie uszytych garniturów w odważnych, niespotykanych wówczas w Polsce, barwach, które w środowisku kobiet biznesu stały się ikoniczne – odzwierciedlały nowoczesną kobietę, przyniosły świeżość, z którą Polki mogły się utożsamić. Projektanci marki, stawiając w centrum kolekcji na nadchodzący sezon kolor, ponownie zwracają uwagę na to, jak ważne jest, by mimo sytuacji na świecie odważnie i z nadzieją patrzeć w przyszłość.

Kolekcja „Manifesto del Colore” składa się z sześciu kapsuł, każda z nich będzie wprowadzana co miesiąc od stycznia do czerwca. Poszczególne linie stylistyczne, zatytułowane od nazw kwiatów, razem tworzą spójną, rozwijającą się w czasie historię. Kolorami wiodącymi w tym sezonie będą czerwień, fuksja i Błękiti Al Aqua. – Prognozująca trendy Worth Global Style Network ogłosiła fiolet orchidei kolorem tego roku.To nasz motyw przewodni – mówi Jan Kosieradzki, dyrektor artystyczny marki. Kolekcja w eklektyczny sposób łączy ze sobą kroje formalne i casualowe, naturalne tkaniny z doskonałą formą.

Deni Cler łączy włoski design z polskim rzemiosłem. Produkcja ubrań marki ma miejsce w Polsce, dzięki czemu skracany jest łańcuch produkcji i możliwe jest zapewnienie najwyższej jakości produktów. – Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że konstruktorzy czy krawcy z naszego kraju uważani są za jednych z najlepszych w Europie. Jako marka chcemy kultywować tę tradycję i budować polski przemysł modowy – mówi Jan Kosieradzki.

Zachęcamy do obejrzenia nowej kolekcji w salonach Deni Cler oraz sklepie internetowym marki: https://denicler.eu/.

***

DENI CLER to włoska marka należąca do firmy Deni Cler Group S.A., dostępna w 49 salonach własnych i multibrandowych oraz na stronie www.denicler.eu

Od momentu założenia w 1971 w Mantui we Włoszech, ubiera kobiety świadome własnej kobiecości, wartości i siły. W 1991 roku marka pojawiła się na polskim rynku, wprowadzając nową jakość w modzie damskiej. Do dziś pozostaje synonimem elegancji, wyrafinowanego gustu, przy jednoczesnej zgodności z aktualnymi światowymi trendami.

artykuł we współpracy z DENI CLER