Światowy Dzień Ziemi, który każdego roku obchodzimy 22 kwietnia to największe ekologiczne święto obchodzone na całym świecie. To również świetny moment, aby każdy z nas zrobił rachunek sumienia oraz zastanowił się, co można zrobić, aby nam oraz naszym pokoleniom żyło się lepiej.
Pionierami ekologicznych inicjatyw w świecie beauty są marki luksusowe. To one składają najbardziej imponujące deklaracje, które przeradzają się w działanie. Zobowiązanie do dbania o środowisko jest jednym z filarów KEVIN.MURPHY. Od początku istnienia marka korzysta z organicznych upraw i wykorzystuje surowce z naturalnych źródeł, dzięki czemu uzyskuje naturalnie najwyższą jakość swoich produktów. Będąc żarliwym wyznawcą zasady, że produkty nie powinny szkodzić ani ludziom ani środowisku, Kevin stworzył produkty od początku do końca bezpieczne w dbałości o włosy i środowisko.
Marka stosuje oryginalne surfaktanty wolne od siarczanów, używa kwasów AHA, czyli kwasów owocowych, pochodzących z cytrusów i trzciny, które nie wysuszają włosów. Witaminy i aminokwasy reperują zewnętrzną warstwę włosów, pogrubiając je i redukując rozdwajanie się końcówek. Nawilżające ekstrakty z masła Mango i masła Murumuru sprawiają, że łuski są wygładzone a włosy miękkie.
KEVIN.MURPHY z dumą współpracuje także z The Climate Reality Project programem poświęconym zmianom klimatycznym. Misją organizacji non-profit o zasięgu globalnym, jest informowanie społeczeństw o faktach naukowych dotyczących zmian klimatycznych i o skutkach tych zmian, a także szukanie rozwiązań tego problemu, przy udziale zwykłych ludzi na całym świecie. Marka przekaże organizacji część dochodów ze sprzedaży wybranych produktów aby nie tylko zmniejszyć nasz globalny ślad węglowy, ale także edukować i nakłaniać ludzi do ograniczania emisji dwutlenku węgla na świecie.
Marka wprowadziła również własne mini produkty. Nie musisz zabierać swoich ulubionych kosmetyków w dużych opakowaniach – travel size bez problemu zmieszczą się w każdym plecaku, torebce czy kosmetyczce. Mini produkty zostały stworzone nie tylko z myślą o wykorzystaniu w podróży, ale również w celu swobodnego przetestowania produktów najlepszych dla naszych włosów. Dzięki poręcznemu designowi zajmują niewiele miejsca, a ergonomiczna konstrukcja pozwala z łatwością uzupełnić podróżne opakowanie ulubionym produktem.
Marka KEVIN.MURPHY to marka „Cruelty Free”. Kosmetyki KEVIN.MURPHY nie są testowane na zwierzętach! A pozyskiwanie składników naturalnych, których używamy nie wyrządza krzywdy zwierzętom ani środowisku naturalnemu.
Zaangażowanie marki Kevin Murphy w ochronę środowiska naturalnego i związanych z tym zmian klimatu wciąż wzrasta. Koncentrujemy nasze wysiłki na rzecz dobroczynności dla społeczeństwa, wspieramy organizacje charytatywne, które swoją uwagę skupiają zarówno na kwestiach pomocy potrzebującym jak i ochrony środowiska.
artykuł we współpracy z Kevin Murphy