W miniony piątek odbył się event promujący markę SENDO w klimatycznych wnętrzach hotelu H15 Boutique w Warszawie. Motywem przewodnim było hasło: ,, Moje piękno, moje zasady”. Wydarzenie rozpoczął panel dyskusyjny, w którym udział wzięli: Magdalena Antosiewicz, Martyna Godzic, Marietta Witkowska, przedstawiciele marki oraz Sebastian Nolan. Spotkanie prowadziła Żaneta Rosińska.

SENDO to marka, która pracuje z naturalnymi i bezpiecznymi recepturami, składającymi się z naturalnych składników aktywnych i certyfikowanych ekstraktów organicznych. Co więcej, cała produkcja spełnia surowe normy bezpieczeństwa, higieny i monitorowania, pod nadzorem techników i konsultantów, którzy chronią zarówno pracowników, jak i klientów końcowych. Zaawansowane technologicznie maszyny są zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, a nasze procesy są stale monitorowane w celu poprawy ich wpływu na środowisko.

Event SENDO obfitował w wiele atrakcji takich jak: porady trychologiczne, konkursy oraz tworzenie samodzielne peelingów. Zobaczcie fotorelację z wydarzenia.

artykuł we współpracy z SENDO