W jesiennej kampanii by Insomnia obecny jest rebeliancki duch artystycznej dzielnicy Londynu Shoreditch. Tło starych uliczek z kolorowymi fasadami pokrytymi graffiti podkreśla klimat stylizacji w neowiktoriańskim stylu z elementami grunge. Autorem zdjęć jest Łukasz Zietek, który podczas gry jesiennego światła uchwycił atmosferę londyńskiej bohemy.

W jesiennej kolekcji by Insomnia odnajdziemy wiele modeli z falbanami, które stanowią charakterystyczny element w długich sukniach, spódnicach oraz bluzkach z dekoltem. Falbanom towarzyszą drapowania i różnorodne wiązania oraz troczki, które obecne są w długich sukniach-tubach, minispódniczkach i narzutkach. Pozornie proste bluzy i spodnie ozdobiono wiązaniami z tafty. Wygodne ubrania z bawełnianej dzianiny mają w tym sezonie jeszcze więcej niepowtarzalnego stylu.

By Insomnia jesień/ zima 2017/18

By Insomnia jesień/ zima 2017/18

By Insomnia jesień/ zima 2017/18

By Insomnia jesień/ zima 2017/18

By Insomnia jesień/ zima 2017/18

By Insomnia jesień/ zima 2017/18

 

Kolorystyka kolekcji to głębokie barwy czerwieni, fioletu i brązu trufli rozjaśnione jasnym szarym, błękitem i beżem toffi. Oczywiście nie mogło zabraknąć ciemnych barw granatu, taupe oraz czerni. Z kolei limitowane modele wykonane z wełny oprócz stalowej szarości i morskiej zieleni , występują w pastelowym różu i błękicie. Poza jednobarwnymi modelami pojawią się również pojedyncze modele w kratkę i pasy. Wszystkie zastosowane kolory pozwalają na tworzenie własnych ulubionych kompozycji kolorystycznych.

 

By Insomnia jesień/ zima 2017/18

By Insomnia jesień/ zima 2017/18

 

By Insomnia jesień/ zima 2017/18

By Insomnia jesień/ zima 2017/18

Kolekcja BASIC, która od jesieni będzie na stałe w ofercie marki, to najbardziej popularne modele obecne w kolekcjach marki od wielu sezonów. Wzory te będą produkowane w aktualnej kolorystyce i z najnowszych materiałów.

Produkty marki dostępne są w całej Polsce w 10 własnych butikach oraz sieci sklepów partnerskich. Działa także sklep online: www.byinsomnia.com , dzięki któremu produkty z ćmą na metce docierają także za granicę. Projekty zgodne z trendami, ale jednocześnie pozwalające kobietom czuć się swobodnie i komfortowo doceniane są przez grono wiernych klientek, wśród których znajdują się znane nazwiska z kręgu kultury i mediów.

 

Sesja jesień/ zima 2017/18:

Foto: Łukasz Zietek/Shootme

Stylizacja: Marta Kalinowska

Modelka: Poli/D’Vision

Włosy i make up: Aleksandra Przyłuska

Produkcja: LABEL MEDIA