Startująca 7 września kolekcja Vans x Karl Lagerfeld łączy charakterystyczny szyk “Off the Wall” z wyrafinowaną estetyką projektanta.

Vans i KARL LAGERFELD z przyjemnością ogłaszają, iż już jesienią 2017 roku światło dzienne ujrzą efekty wyjątkowej kolaboracji – kapsułowa kolekcja. Składająca się z 12 modeli linia nadaje nową interpretację kultowym, klasycznym produktom marki ukazując je przez pryzmat prestiżowego domu mody, co daje znakomity efekt. Projekty z kolekcji zostaną publicznie zaprezentowane po raz pierwszy na modowym show Bread & Butter w Berlinie trwającym od 1 do 3 września 2107 roku. Kolekcja trafi do globalnej sprzedaży

Kolekcja  to połączenie paryskiego szyku z ponadczasową klasyką marki. Oferta odzieży, obuwia i akcesoriów stanowi śmiałą interpretację w dwu-tonowej, biało-czarnej kolorystyce.

 

Obuwie z linii obejmuje sześć interpretacji klasycznych modeli firmy obuwniczej, zawierając premierowy model bezszwowej platformy SK8-Hi oraz Old Skool – obie wykończone elementami skórzanymi z pikowanym szwem na wierzchu białej podeszwy. Pozostała oferta to czarna wersja wytrzymałych, skórzanych butów Slip-On wykończonych pikowanymi detalami. Model Old Skool i Sk8-Hi Reissue ozdobiono skórzanym motywem, który przybrano elementami z tkaniny bouclé, zamieszczonymi na wierzchu czarnej wkładki. Uzupełnienie kolekcji stanowi legendarny model obuwia Classic Slip-On z elementem charakterystycznej biało-czarnej szachownicy, który tym razem zyskał nowy wygląd dzięki nadrukowi z typowym dla Karla motywem kamienia kamea.

Kolekcja Vans x Karl Lagerfeld

Kolekcja Vans x Karl Lagerfeld

 

“Ta ekscytująca kolaboracja to unikalne połączenie klasycznch modeli Vans z nowoczesnym stylem KARLA LAGERFELDA” mówi Angie Dita, Senior Designer obuwia. “Nasze zespoły ściśle ze sobą współpracując zaprojektowały kolekcję, tak by odzwierciedlała wyjątkową historię naszych marek. Jako ukłon w stronę modowego DNA brandu KARLA LAGERFELDA, uwydatniliśmy elementy, takie jak tkanina boucle I szew imitujący literę K. Stworzyliśmy również nową formę klasycznej dla obuwia szachownicy nadając  jej motyw charakterystycznej dla Karla ozdoby z kamienia kamea”.

Kolekcja będzie dostępna w globalnej sprzedaży od 7 września. Ceny będą wahać się od 40$ do 300$ USD oraz od 50 do 300 euro. Więcej szczegółów na Vans.com I KARL.com.#VansxKARLLAGERFELD

Przeczytaj również o naszej akcji Lato w stylu gwiazd z atrakcyjnymi nagrodami

PROFIL MARKI KARL LAGERFELD

Ikona mody – Karl Lagerfeld zdobył światową sławę dzięki nowatorskiemu i ambitnemu podejściu do stylu. Dom mody KARL LAGERFELD pod jego kreatywnym przewodnictwem, zakorzeniony jest w DNA uważane za luksus w zasięgu ręki. Jego charakterystyczna estetyka łączy ponadczasową klasykę z nowoczesnym, rokowym sznytem.

Portfolio KARLA LAGERFELDA zawiera asortyment ready-to-wear zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, odzież dla dzieci, torby oraz małe akcesoria skórzane. Dodatkowe kolekcje obejmują zegarki, okulary, obuwie, perfumy, świeczki oraz biżuterię. W 2016 roku dom mody zainicjował linię KARL LAGERFELD PARIS, która przenosi inspirowany Paryżem styl do Północnej Ameryki.  Marka wprowadziła również linię biżuterii ślubnej oraz zamierza wypuścić męską personalizowaną kolekcję w 2017 roku.

 

Rozszerzająca się sieć KARLA LAGERFELDA zawiera obecnie ponad 80 punktów sprzedaży samodzielnej na całym świecie, doliczając do tego szeroką sprzedaż hurtową na terenie Europy, Bliskim Wschodzie oraz Azji. Globalny, flagowy sklep z damskim asortymentem na KARL.COM działa w 96 krajach i odzwierciedla specjalistyczne oko oraz zaangażowanie poprzez cyfrową innowację.