4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji Razem ratujmy małe serduszka, której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI.

Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis.

Razem ratujmy małe serduszka to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy WIŚNIOWSKI.

Wspólnie z Partnerami Handlowymi firma dołoży wszelkich starań, aby zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów. Niektóre z nich można byłoby z pewnością określić mianem cudu.

O samej idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw dyskutowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej.

O wyzwaniach, zebranym uczestnikom konferencji opowiadali: Krystyna Baran – prezes firmy WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WISNIOWSKI i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM – ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer.

Krystyna Baran Prezes Zarządu Wiśniowski

„Firma WIŚNIOWSKI istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera różne, ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, na co niezbędne jest ciągłe wzbogacanie sprzętowe oddziału.

To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy tę akcję i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczną realizację celu, a co za tym idzie więcej uratowanych dziecięcych serduszek.” – podkreśla Krystyna Baran prezes firmy WIŚNIOWSKI.

Z mocą i determinacją firma WIŚNIOWSKI wkracza w jesienny czas, inspirując do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym również swoich klientów i partnerów handlowych.

profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM – ambasador akcji

Skłonić do tego ma atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcję z niesienia pomocy dzieciom.

W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki WIŚNIOWSKI w wersji smartCONNECTED. Dzięki temu nowoczesna technologia Inteligentnego Domu jest na wyciągnięcie ręki i działa nie tylko na rzecz większego komfortu i bezpieczeństwa użytkowników, ale także na rzecz małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie.

Czy znasz najlepiej sprzedające się auto elektryczne na świecie.