17 kwietnia w klimatycznych wnętrzach HOTELU BELLOTTO Tomasz Olejniczak, tworzący pod marką TOMAOTOMO, zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #LaDorothée. Nazwa kolekcji to prezent i hołd złożony mamie projektanta, najdroższej mu osobie, której jak sam podkreśla, zawdzięcza to kim jest dzisiaj.

Tomasz Olejniczak twórca TOMAOTOMO to projektant nietuzinkowy, który konsekwentnie od początku swojej zawodowej drogi, tworzy modę z najwyższej półki, nie ulegając powszechnie lansowanym trendom. Pierwszą i najwierniejszą klientką Tomasza była jego mama. To dzięki niej, 8 lat temu, zdecydował się na pokazanie swojej debiutanckiej kolekcji w trakcie Łódzkiego Fashion Week. To ona wiernie mu kibicuje w trakcie pokazów, oglądając kolekcję zawsze z pierwszego rzędu. Dlatego wczorajszy pokaz Tomasz Olejniczak zadedykował właśnie swojej mamie.

#LaDorothée by TOMAOTOMO

#LaDorothée by TOMAOTOMO

#LaDorothée by TOMAOTOMO

#LaDorothée by TOMAOTOMO

#LaDorothée by TOMAOTOMO

#LaDorothée by TOMAOTOMO

#LaDorothée to kolekcja dla kobiet świadomych i przebojowych, kobiet sukcesu, z wysokim poczuciem własnej wartości. Dla tych, które nie obawiają się odważnych stylizacji, niejednokrotnie wyprzedzających aktualne trendy, bo strojem podkreślają swoją osobowość, niezależność i siłę. W trakcie pokazu zobaczyliśmy zmysłowe kreacje o różnorodnych formach, które stworzyły spójny spektakl. “To historia o modzie, którą opowiadam współczesnej kobiecie, kochającej niezapomniany urok lat 50 i 60.” – mówi Tomasz Olejniczak – “W kolekcji dominują suknie i sukienki, ale nie zabrakło tu także płaszczy, żakietów, spodni i zestawów codziennych w bardzo luksusowym wydaniu.”

#LaDorothée to kwintesencja luksusu i elegancji. Do przygotowania kolekcji projektant wykorzystał doskonałe jakościowo tkaniny pochodzące z uznanych szwajcarskich i francuskich fabryk, w których zaopatrują się światowe domy mody tj. Prada, Fendi, Chanel, czy Louis Vuitton. Zobaczyliśmy tu m.in. jedwabie, gipiury, pawie pióra w mieniących odcieniach, czy efektowne hafty tworzące mozaikowe wzory. Idealnym uzupełnieniem bogatych stylizacji pokazu była zmysłowa i pełna blasku biżuteria SPARK SILVER JEWELRY, a także eleganckie buty marki WOJAS.

Pokaz otworzyła dawno niewidziana Zuza Kołodziejczyk (zwyciężczyni 3 edycji Top model), która wraca na wybieg w doskonałej formie.

Fryzury modelek przygotowała marka DAVINES, a makijaże były dziełem wizażystek marki PAESE. Partnerami pokazu byli także PERLAGE oraz producent naturalnych soków CYMES. O nastrój gości wydarzenia zadbał WORLD CLASS SPIRITS. Patroni medialni wydarzenia to: Gala, FASHION MAGAZINE, a także porte lamode.info oraz fashionpost.pl.

Jak wyglądał czerwcowy pokaz projektanta tutaj zobaczysz.