Ewa Chodakowska, popularna trenerka ogłosiła kilka dni temu na swoim Instagramie, że jako współwłaścicielka rusza pełną parą z nowym projektem odzieżowym. Chodzi o markę strojów kąpielowych, którą pod szyldem MISSION SWIM rozkręca Chodakowska.

Ewa Chodakowska rusza z nowym projektem. Trenerka zmieniła nazwę jednego ze swoich starych profili na Instagramie, na którym publikowała zdjęcia swoich stylizacji wykonane głównie przez paparazzi. Obecnie profil nazywa się właśnie Mission Swim i przeznaczony jest do promowania tego nowego brandu.

Czy taki rodzaj promocji jest fair w stosunku do obserwatorek?

To posunięcie wzbudziło wiele kontrowersji, a na profilu instagramowym trenerki zawrzało. Obserwatorki nie hamowały się z niepochlebnymi komentarzami, określając taką praktykę jako naciąganie i oszukiwanie. Profil Choda style, który inspirował stylizacjami wybieranymi przez trenerkę, miał w tamtym czasie około 150 tysięcy obserwatorów. Obecnie z konta zniknęły wszystkie zdjęcia stylizacji, a w ich miejscu dumnie prezentują się typowo komercyjne zdjęcia najnowszej kampanii kostiumów kąpielowych. Dzięki temu zabiegowi marka Mission Swim na starcie ma już obecnie grono prawie 160 tysięcy followersów.

Ewa Chodakowska rusza z nowym projektem

Reakcja i komentarze trenerki na szum w sieci nie były stonowane.

Ewa Chodakowska w odpowiedzi na fale negatywnych komentarzy, zaczęła w dość kontrowersyjny sposób odpowiadać obserwatorkom i usuwać nieprzychylne komentarze.
Ze strony trenerki pojawiła się informacja, że nie czuje ona obowiązku kontynuowania profilu pod poprzednią nazwą i może z nim zrobić, co tylko uważa za stosowne.

Trzeba przyznać, że to ciekawy sposób na promocję, gdyż niewątpliwie przez tego rodzaju aferę zainteresowanie marką i popyt na jej produkty wzrasta, a rozpoznawalność już się buduje. Mimo, że jak na razie w sieci opublikowane zostały tylko urywki zdjęć z kampanii i logotyp marki. Niebawem jednak, bo już 7 czerwca, razem z pierwszym dropem strojów kąpielowych Ewy Chodakowskiej, przekonamy się o co było tyle medialnego szumu.

FACEFITNESS DZIAŁA – PRZECZYTAJ JAK !