Ewa Chodakowska, popularna trenerka ogłosiła kilka dni temu na swoim Instagramie, że jako współwłaścicielka rusza pełną parą z nowym projektem odzieżowym. Chodzi o markę strojów kąpielowych, którą pod szyldem MISSION SWIM rozkręca Chodakowska.
Ewa Chodakowska rusza z nowym projektem. Trenerka zmieniła nazwę jednego ze swoich starych profili na Instagramie, na którym publikowała zdjęcia swoich stylizacji wykonane głównie przez paparazzi. Obecnie profil nazywa się właśnie Mission Swim i przeznaczony jest do promowania tego nowego brandu.
Czy taki rodzaj promocji jest fair w stosunku do obserwatorek?
To posunięcie wzbudziło wiele kontrowersji, a na profilu instagramowym trenerki zawrzało. Obserwatorki nie hamowały się z niepochlebnymi komentarzami, określając taką praktykę jako naciąganie i oszukiwanie. Profil Choda style, który inspirował stylizacjami wybieranymi przez trenerkę, miał w tamtym czasie około 150 tysięcy obserwatorów. Obecnie z konta zniknęły wszystkie zdjęcia stylizacji, a w ich miejscu dumnie prezentują się typowo komercyjne zdjęcia najnowszej kampanii kostiumów kąpielowych. Dzięki temu zabiegowi marka Mission Swim na starcie ma już obecnie grono prawie 160 tysięcy followersów.
Reakcja i komentarze trenerki na szum w sieci nie były stonowane.
Ewa Chodakowska w odpowiedzi na fale negatywnych komentarzy, zaczęła w dość kontrowersyjny sposób odpowiadać obserwatorkom i usuwać nieprzychylne komentarze.
Ze strony trenerki pojawiła się informacja, że nie czuje ona obowiązku kontynuowania profilu pod poprzednią nazwą i może z nim zrobić, co tylko uważa za stosowne.
Trzeba przyznać, że to ciekawy sposób na promocję, gdyż niewątpliwie przez tego rodzaju aferę zainteresowanie marką i popyt na jej produkty wzrasta, a rozpoznawalność już się buduje. Mimo, że jak na razie w sieci opublikowane zostały tylko urywki zdjęć z kampanii i logotyp marki. Niebawem jednak, bo już 7 czerwca, razem z pierwszym dropem strojów kąpielowych Ewy Chodakowskiej, przekonamy się o co było tyle medialnego szumu.
FACEFITNESS DZIAŁA – PRZECZYTAJ JAK !