Monika Mrozowska, Ewa Szabatin, Olciiak, Ashplumplum i Michał Dudziński wsparli zdrową akcję edukacyjną “25 szkolnych ogródków” na 25 lecie Marwit.

Allaboutlife.pl w klimatycznych wnętrzach Restauracji Ruza Roza zorganizował wydarzenie, które przyciągnęło wielu blogerów, influencerów, gwiazdy i media. Wszystko to związane z inauguracją niezwykłej akcji edukacyjnej – Szkolne Ogródki Marwit i konkursu konsumenckiego marki. Spotkanie prowadziła Monika Mrozowska.

Monika Mrozowska, Ewa Szabatin, Anna Kruzińska- Pawłowska, Magdalena Foeller, Katarzyna Gubała, Krystyna Matelska- Tokarz

Monika Mrozowska, Ewa Szabatin, Anna Kruzińska- Pawłowska, Magdalena Foeller, Katarzyna Gubała, Krystyna Matelska- Tokarz

 

Monika Mrozowska

Monika Mrozowska

Spotkanie uatrakcyjniło symboliczne zasadzenie marchewek przez Monikę Mrozowską i Ewę Szabatin w specjalnie przygotowanych skrzynkach. Wiosną, zostaną zawiezione do wybranych szkół.

Monika Mrozowska, Ewa Szabatin

Monika Mrozowska, Ewa Szabatin

spotkanie Marwit

spotkanie Marwit

spotkanie Marwit

spotkanie Marwit

Marwit już od 25 lat troszczy się o nawyki żywieniowe Polaków, dla uczczenia jubileuszu wraz z Fundacją Marwit Smak Zdrowia, stworzy 25 szkolnych ogrodów w całej Polsce. Na terenach szkół podstawowych w największych miastach już wiosną pojawią się ogródki warzywno-ziołowe. Dzięki nim dzieci nie tylko poznają tajniki pielęgnacji i wzrostu roślin, ale też dowiedzą się więcej o zdrowym odżywianiu i wykorzystaniu warzyw w codziennej diecie.

W programie „Szkolne Ogródki Marwit” wezmą udział szkoły z Warszawy, Katowic, Łodzi, Bydgoszczy, Szczecina, Torunia i Górska. W związku ze świętowaniem 25-lecia Firmy Marwit, w łącznie 25 placówkach wyselekcjonowanych do akcji przez Urzędy Miasta, powstaną ogródki warzywno-ziołowe. Akcja nie mogłaby się odbyć bez wsparcia sponsorów, którzy na potrzeby projektu przekazali sadzonki roślin, ogrodzenie, narzędzia ogrodnicze oraz ziemię. Są wśród nich: Vilmorin Garden, Cellfast, NAC, Compo , Prosperplast, Drew-Trans II i Bayer. Akcję wspiera także Dealer BMW.

Olciiak, Ashplumplum

Olciiak, Ashplumplum

Michał Dudziński

Michał Dudziński

Dzięki akcji Fundacji Marwit Smak Zdrowia uczniowie poznają tajniki prowadzenia ogródka, nauczą się jak dbać o wzrastające warzywa i zioła, będą mieli możliwość obserwacji faz wzrostu roślin. Zdobędą również wiedzę pozwalającą na użycie uzyskanych płodów rolnych w tworzeniu zdrowych posiłków i przekąsek. Pilotażowy program, który zostanie przeprowadzony w 25 szkołach – rozpocznie się wiosną 2019 roku i potrwa do końca roku szkolnego. Wszystkie ogródki zostaną ufundowane i zbudowane przez Marwit- największego w Polsce producenta świeżych soków owocowych i warzywnych oraz Fundację Marwit Smak Zdrowia działającą przy firmie Marwit.

Informacja o Marwit

Już od 25 lat polska firma Marwit dostarcza zdrowe soki z owoców i warzyw do sklepów w niemal całej Polsce. Przez ćwierć wieku zdobywania doświadczeń i zaufania klientów niezmienne jest przede wszystkim jedno – smak i jakość świeżego soku marchewkowego, od którego wszystko się zaczęło. Z okazji jubileuszu Marwit zaprasza do wspólnego świętowania i udziału w konkursie, którego partnerem zostało BMW Dynamic Motors.

Monika Mrozowska, Ewa Szabatin, Anna Kruzińska- Pawłowska, Magdalena Foeller, Katarzyna Gubała, Krystyna Matelska- Tokarz

Monika Mrozowska, Ewa Szabatin, Anna Kruzińska- Pawłowska, Magdalena Foeller, Katarzyna Gubała, Krystyna Matelska- Tokarz

 

Marwit jako pierwszy w Polsce wprowadził na rynek świeże soki marchewkowe bez konserwantów, w szklanej butelce. Dzięki temu, że soki nie są pasteryzowane, zachowują o wiele więcej witamin niż ich odpowiedniki w kartonach. To jedna z tajemnic sukcesu marki i powód do dumy już od ćwierć wieku.

Historia Marwit sięga listopada 1993 roku. Założyciel marki, Maciej Jóźwicki, zaczynał mając bardzo skromne środki i wielkie marzenie o tym, żeby świeżym sokiem marchewkowym podbić polski rynek. Nie obawiał się tego, że świeże soki to towar bardzo wymagający. Jego jakość zależy nie tylko od wykorzystanych produktów, ale i od szybkich i częstych dostaw do sklepów. To dlatego, że niektóre soki są zdatne do picia zaledwie przez 120 godzin (na przykład jabłkowy lub pomarańczowy). Natomiast inne tylko przez 24 godziny (marchewkowy).

Konkurs „Wiesz, co pijesz” jest podziękowaniem dla konsumentów za to, że codziennie w tysiącach polskich sklepów wybierają właśnie produkty Marwit. W jubileuszowym konkursie wygrać można samochód marki BMW, a także 5 rowerów BMW i 250 poręcznych bidonów.

Z okazji jubileuszu Marwit zadbał o dodatkową, urodzinową niespodziankę. By uczestniczyć w zabawie, trzeba podjąć zdrowe wyzwanie Marwit i wypić jak najwięcej soków. Każdy, kto chce wziąć udział w konkursie, powinien kupić świeży sok lub smoothie Marwit, a następnie zarejestrować paragon na stronie internetowej http://marwit.pl/wieszcopijesz. Żeby walczyć o nagrody, trzeba zebrać jak najwięcej etykiet oraz paragonów. Ponieważ Marwit w swojej działalności stawia także na pomysłowość i nieustanny rozwój. Dodatkowo należy przedstawić w ciekawy sposób propozycję nowego produktu firmy i kreatywnie uzasadnić swoją odpowiedź.

Im więcej paragonów i ciekawych pomysłów, tym większa szansa na wygraną. Konkurs trwa od 14.11.2018 do 12.01.2019, a partnerem wydarzenia jest Dealer BMW Dynamic Motors.

Konkurs „Wiesz, co pijesz” jest częścią obchodów jubileuszu Marwit i jedną z całej serii atrakcji przygotowanych z tej okazji. Partnerkami wydarzeń urodzinowych są: propagatorka zdrowego żywienia i autorka książek (m.in. „Warzywa górą! Od korzeni po liście”) Katarzyna Gubała, a także propagatorka zdrowego stylu życia, trener personalny oraz trener rozwoju osobistego Magda Foeller.