Kawa niezbędna i popularna jak torebka od znanego projektanta – nigdy nie wyjdzie z mody! #DesignerLatte znowu o sobie przypomina, wróciła jak bumerang by upiększyć Instagramowe feedy.
Przyjrzyjmy się #designerlattes – kawowemu trendowi dla miłośników luksusowych marek.
To pewne, Instagramerki kochają kawę, nie tylko za smak i energię o poranku, ale przede wszystkim za to, ze jest bardzo fotogeniczna. Idealny manikiur, odrobina biżuterii, elegancka torebka na kawiarnianym stoliku i królowa w eleganckie filiżance, lub papierowym kubeczku z modnej kawiarni. To już nie wystarcza, ta kawa musi mieć logo, najlepiej pasujące do naszej aktualnie używanej torebki, lub dominujących dodatków. Ten trend baristyczny rozsiewa się co raz szerzej, jak cudowny aromat świeżo palonej kawy.
Kawa z pewnością nigdy nie wyjdzie z mody to jasne, dlatego słowo “modna” stało się tu jeszcze bardziej dosłowne. Dzięki niej mamy jeszcze bardziej podkreślić swój styl, podobnie jak za sprawą modnego gadżetu.
Na taki pomysł wpadło konto na Instagramie Coffee ‘N Clothes, dedykowane miłośnikom kofeiny i luksusowych marek. Założyciele profilu wymyślili hashtag #coffeenclothes, pod którym instagramowicze mogą dzielić się swoimi własnymi, kawowo-modowymi inspiracjami. Znajduje się już pod nim pond 321 tys. zdjęć z różnych stron świata!
Popatrzcie na te cuda 🙂
@enpointecollective
@therealhousewicescloset
@simply
@coffeenclothes
@juliahamilton.mgzn
@the_addition
@cosmopolitanpl
Ktoś zainspirowany? może warto tak promować i solidaryzować się z naszymi rodzimymi projektantami, którzy absolutnie nie odstają od światowych. Nam się podoba! Z pewnością lekko snobistyczne, ale każdy z nas zasługuje na odrobinę luksusu, nawet jeśli to tylko udekorowana pianka na kawie.
*obrazek główny pochodzi z profilu @enpointecollective.