Maja Kubaczyk najpierw założyła bloga, w międzyczasie stworzyła własną stylizację dla magazynu ELLE Polska, którą można było zobaczyć w magazynie. Pracowała dla Dzień Dobry TVN, gdzie ubierała prowadzących program. Jej stylizacje zostały docenione przez Tory Burch w magazynie Vanity Fair, przez magazyn ELLE Canada, Glamour, Hot Moda, czy ELLE Polska. Teraz przyszedł czas na nowe wyzwanie – Nami Brand.
Znamy się kilka lat poznałyśmy się przez wspólną znajomą. Stworzyłaś profil na Instagramie, który obserwuje przeszło 22 tysiące osób. Niedawno zostałaś Mamą, nie próżnujesz:) Skąd pomysł na nowy projekt Nami Brand.
Tak, to prawda. Kocham wyzwania, stąd stawiam przed sobą coraz to inne zadania. Własna marka chodziła mi po głowie już od dłuższego czasu. Wiedziałam, że musi być to coś, co sama chciałabym ubrać. Moja praca nad tym projektem zaczęła się około półtora roku temu. Wiele miesięcy twórczej pracy, liczne wyzwania po drodze, nauka procesu produkcji itd. Długo myślałam w jakim kierunku dokładnie powinna pójść moja marka . W międzyczasie ciąża, a następnie opieka nad moim maleństwem wzbudziły u mnie inne podejście do niektórych spraw. Mogłam przez to w jeszcze inny sposób spojrzeć na całość. Ten czas był mi potrzebny do dopracowania i przemyślenia całego konceptu marki. I tak zrodziła się marka Nami. Jest to duże wyzwanie i kolejny mój krok.
Na stronie marki czytamy,, Marka Nami została stworzona z myślą o Tobie. Chcemy abyś poprzez nasze ubrania mogła wyrazić siebie oraz swój styl. Nami łączy w sobie to co najlepsze w modzie. Wszystkie nasze ubrania szyte są w Polsce przez co każdy model jest wyjątkowy i przemyślany. Ubrania są dopracowane z najwyższą starannością. Tworzymy tylko takie projekty, które same chciałybyśmy nosić.’’ Co założycielka Nami nosi na co dzień. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojej garderoby?
Bez sukienek – kocham je! Dobra sukienka potrafi sprawdzić się na wiele okazji. Wszystko zależy od tego jak ją wystylizujemy. Czy będzie to wersja wyjściowa np. ze szpilkami i marynarką. czy wersja bardziej codzienna przykładowo z adidasami i bomberką. Poza tym sukienki są idealnym rozwiązaniem gdy pojawia się dzień z cyklu „ nie mam się w co ubrać” wówczas w szybki sposób, jednym ruchem, mamy załatwioną całą stylizację.
Obserwujesz trendy, w Twoich kolekcjach są wszystkie aktualne motywy. Jest butelkowa zieleń, oczywiście zawsze modna czerń, są bufiaste ramiona, ale nie tylko. Co jest Twoim zdaniem must have na ten sezon.
W tym sezonie nie może się obejść bez bufiastych rękawów, stąd większość moich projektów są właśnie z takimi rękawami. Po za tym uważam, że są bardzo kobiece i dodają sylwetce szyku.
Twoje konto na Instagramie rośnie, z resztą… NAMI BRAND też. Wiem, że doceniasz rolę social mediów. W tej chwili instagram rządzi:) Z pewnością obserwujesz polskie i zagraniczne konta związane z modą i gwiazdami. Która polska gwiazda jest dla Ciebie ikoną stylu…
Lubię przeglądać różne konta modowe…i nie tylko. Cały czas szukam inspiracji, a najlepszą inspiracją są dla mnie inni ludzie. Jeśli chodzi o polską gwiazdę…hmmm…chyba nie ma jednej takiej osoby. Natomiast jest sporo instagramowych kont, które są bardzo inspirujące. Na przykład konto Marty Cygan z konta @Lifeofboheme czy Laury z @horkruks.
W jaki sposób chcesz rozwijać markę?
Przede wszystkim chce tworzyć ubrania które pozwolą kobietom wyrazić siebie, swój styl i osobowość. To dla mnie bardzo ważne. Każdy projekt jest szyty przez wykwalifikowanych krawców w Polsce, wszystkie modele są bardzo przemyślane więc mam nadzieję, że każda kobieta będzie mogła znaleźć coś dla siebie.
Proszę dokończ zdanie: dziewczyna NAMI BRAND to …
….kobieta silna i niezależna
Polecamy bloga założycielki marki.
BLOG: http://red-bow.com/
Social Media:
IG: https://www.instagram.com/redbow_by_majakubaczyk/
FP: https://www.facebook.com/RedBowOffcial/
YT: https://www.youtube.com/channel/UCBfBfegY0jo7ah2YWMxV_CA