Marka Electrolux powstała w 1919 r. w Szwecji. W tym czasie stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i globalnych brandów na całym świecie, od 100 lat zapewniając coraz większy komfort życia jej użytkownikom. Electrolux, pielęgnując szwedzkie wartości oraz ich integralny i nierozerwalny związek z naturą, tworzy produkty w jasno określonym celu. Troska o środowisko, wiedza i doświadczenie, funkcjonalność oraz skupienie się na człowieku to właśnie elementy, które składają się na kształtowanie lepszego i wygodniejszego życia. Dowiedź się, jakie szwedzkie wartości charakteryzują markę Electrolux i przekonaj się, że mają one pozytywny wpływ zarówno na nasze życie, jak i środowisko.

Szwedzkie wartości

Electrolux, od początku istnienia na rynku działa według określonego stylu życia. Nie tylko chętnie pielęgnuje skandynawskie tradycje, ale też promuje je w świecie i troszczy się o przyszłe pokolenia. Respektując szwedzkie wartości i ich związek z naturą, tworzy produkty z jasno sprecyzowaną ideą. Wprowadza nowe udoskonalenia i przemyślane rozwiązania, które mają pozytywny wpływ na rzeczywistość i zmiany obejmujące codzienne życie ludzi i troskę o środowisko. Produkty Electrolux są bezpieczne i wydajne, zapewniają konsumentom dobre samopoczucie oraz kształtują lepsze życie przy jednoczesnym oszczędzaniu energii, wody i zasobów. Wszystko po to, by żyło się lepiej i bardziej twórczo. Electrolux wspiera także konsumentów i dostawców oraz lokalne społeczności.

Najwyższa jakość i skandynawski design

Pielęgnowanie szwedzkich wartości jest głęboko zakorzenione w DNA firmy Electrolux. Jakość, nowoczesny wygląd, funkcjonalność, troska o środowisko, wiedza i doświadczenie, to cechy, które stoją za sukcesem marki. Jako producent przodujących i znanych w całym świecie artykułów gospodarstwa domowego, Electrolux stawia konsumenta w centrum wszystkich swoich działań. Dzięki profesjonalnej wiedzy, 100-letniemu dziedzictwu i doświadczeniu w spełnianiu wymogów, tworzy urządzenia, wykorzystujące pełen potencjał w każdym domu. Oferowane przez markę produkty, w połączeniu ze szwedzką funkcjonalnością, prostotą, najwyższą jakością i nietuzinkowym designem zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentów.

Innowacyjne funkcje i współczesny desing

Marka Electrolux wprowadziła ostatnio na rynek dwa wyjątkowe produkty – Odkurzacz bezprzewodowy Pure Q9 i Oczyszczacz powietrza Pure A9. Nowości w portfolio marki zostały zaprojektowane z myślą o użytkowniku. Wyróżnia je najwyższa jakość, design i jednocześnie łatwość użytkowania, intuicyjność oraz dopracowanie w każdym detalu.

 

Oczyszczacz Pure A9 to produkt rekomendowany przez Polską Federację Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP. Łączy w sobie najnowsze technologie, wydajność i niezastąpiony skandynawski design. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych systemów, płynnie reaguje na wszelkie zmiany w jakości powietrza. W procesie filtracji pochłania zanieczyszczenia, kurz, szkodliwe dla zdrowia pyłki PM 2.5 i PM10 oraz nieprzyjemne zapachy. Urządzenie posiada System AirSurround, który wywołując spiralny ruch powietrza, dociera nawet do trudnodostępnych miejsc w pomieszczeniach, utrzymując naturalną cyrkulację powietrza, odpowiednią dla zdrowia domowników. Dodatkowo, oferuje niespotykany poziom personalizacji i dostosowania do indywidualnych potrzeb. Dodatkowo, wykonany jest z najwyższej jakości naturalnych materiałów, ograniczając użycie plastiku do minimum. Pure A9 posiada także dedykowaną aplikację, zapewniającą stały dostęp do ustawień poziomów jakości powietrza w dowolnym czasie i miejscu.

 

Pure Q9 to najcichszy bezprzewodowy odkurzacz Electrolux, którym sprząta się bez wysiłku. Kluczowymi cechami nowego produktu są cicha praca, wysoka wydajność, najwyższa jakość, bezproblemowa obsługa i nowoczesny desing. Technologie takie jak BrushRollClean czy szczelny 5-stopniowy system filtracji maksymalnie ułatwiają korzystanie z odkurzacza. Produkt jest niezwykle wydajny – na jednym ładowaniu można posprzątać mieszkanie o powierzchni nawet do 162 metrów kwadratowych. Dodatkowo, specjalnie zaprojektowana stacja ładująca pozwala na płynne i wygodne przejście z ładowania do użytkowania. Urządzenie posiada też wyciągany moduł ręczny, który można wyjąć bez jakiegokolwiek wysiłku czy wciskania przycisków. Dzięki konstrukcji pełnego nachylenia i wąskiemu korpusowi, z Pure Q9 bez problemu wyczyścimy przestrzenie pod niskimi meblami (do 140 mm), a za sprawą nowo zaprojektowanej, wąskiej elektroszczotki dotrzemy do trudno dostępnych miejsc i każdego rodzaju krawędzi. Odkryj już dziś wyjątkowy Pure Q9, który nie tylko ułatwi codzienne porządki, ale pozwoli czerpać radość przy wykonywaniu obowiązków domowych.

 

Electrolux kształtuje lepsze życie odkrywając na nowo znaczenie wspaniałego smaku jedzenia, dbałości o nasze ubrania oraz dobrego samopoczucia. Wszystko po to, aby czynić życie miliardów ludzi bardziej przyjaznym i zrównoważonym. Jako globalny lider na rynku urządzeń gospodarstwa domowego stawiamy konsumenta w centrum wszystkich naszych działań. Poprzez nasze marki, takie jak: Electrolux, AEG, Anova, Frigidaire, Westinghouse i Zanussi, sprzedajemy każdego roku ponad 60 milionów produktów do użytku domowego i profesjonalnego na ponad 150 rynkach. W 2017 roku firma Electrolux osiągnęła sprzedaż na poziomie 122 miliardów SEK i zatrudniała 56 000 osób na całym świecie. Więcej informacji na www.electrolux.pl

artykuł powstał we współpracy z marką Electrolux