„Fundamentem wartości, jakie wyznaje marka, są: miłość do świata roślin, skromność i pokora naszych badaczy, szacunek dla natury, sztuka dotyku, jak również specjalistyczna wiedza pozwalająca zapewnić prawdziwe piękno, świetne samopoczucie i poczucie harmonii bez względu na wiek” ~Françoise i Catherine Mühlethaler – właścicielki Marki Yon-Ka. Właśnie została nominowana z produktem lotion PS do twarzy (tonik do skóry suchej i wrażliwej)

Standardy, jakimi kieruje się Marka od 1954 roku, sytuują się ponad powszechnymi trendami i są oparte na naszych prawdziwych przekonaniach. Łączą poszanowanie dla klientów – profesjonalistów i konsumentów – i wsłuchiwanie się w ich zdanie z gruntowną wiedzą dotyczącą potrzeb skóry. Yon-Ka oferuje rytuały pielęgnacyjne skóry w oparciu o asortyment kremów nawilżających, programów przeciw starzeniu skóry i pielęgnacji ciała, idealnie dostosowanych do wszystkich rodzajów skóry w każdym wieku. Wszystkie nasze kremy do twarzy, preparaty przeciwstarzeniowe , olejki do ciała, jak i płyny, balsamy i emulsje kosmetyczne wytwarzane są ze składników naturalnych, które stanowią część otaczającej nas przyrody.

 

Yon-Ka w Influencer's Top 2020

Yon-Ka w Influencer’s Top 2020

 

Co jest wyróżnikiem marki Yon-Ka?

Przede wszystkim miłość i szacunek do natury, połączony najnowocześniejszą wiedzą z zakresu kosmetologii oraz:

– Fitoterapii  czyli terapii, opartej na ekstraktach roślinnych.

– Aromaterapii – terapii, w której wykorzystuje się olejki aromatyczne, czyli lotne substancje zapachowe pochodzące z roślin, których moc ma wpływ nie tylko na ciało ale też na centralny układ nerwowy, odpowiedzialny za procesy zachodzące w naszym ciele.

– Aromachologii – nauki o wpływie zapachów na ludzki umysł i zachowanie człowieka.

– Gemmoterapii – terapii wykorzystującej pąki drzew i krzewów jako ogniska witalności embrionalnych tkanek znajdującej się w postaci zalążkowej rośliny.

… połączone w estetycznie zapakowany kosmetyk, chętnie wybierany przez wiernych klientów.

Produkt, który bierze zaszczytny udział w Influencer’s TOP to LOTION Yon-Ka. To kosmetyk, który sprzedaje się co 3 minuty na całym świecie!

O produkcie:

Oto „woalka świeżości”, która przyczyni się do odzyskania równowagi Twojej skóry i przygotuje ją do codziennych zabiegów pielęgnacyjnych! Zalecamy rozpylenie mgiełki na powierzchni skóry po jej oczyszczeniu, przed zastosowaniem serum albo kremu.

Drobne kropelki fitoaromatycznej mgiełki to prawdziwy zastrzyk energii dla skóry, idealny o każdej porze dnia.
LOTION YON-KA dla skóry suchej został wzbogacony w glicerynę pochodzenia roślinnego ze względu na jej znakomite właściwości nawilżające.

Zalety:

  • Ożywcza i energetyzująca formuła Yon-Ka Quintessence
  • Delikatny zapach Prowansji
  • Wygodny w użyciu – umożliwia precyzyjną aplikację na skórę twarzy
  • LOTION YON-KA nie zawiera alkoholu, więc skóra nie zostaje podrażniona, ani nie jest nadmiernie napięta.

Skład: Yon-Ka Quintessence: esencjonalne olejki z lawendy, pelargonii, rozmarynu, cyprysu, tymianku; harmonizacja – odświeżanie – oczyszczanie.

artykuł we współpracy z marką Yon- Ka