Chiara Poland to producent wyróżniającej się odzieży dla kobiet, a jednocześnie marka, którą odzież jest sygnowana. Każdy z modeli wyprodukowany jest od „A do Z” w 100% w Polsce. Wzorzec każdego modelu powstaje w Chorzowie, krojony w Łodzi, szyty w Katowicach. Moda tworzona przez Polki dla Polek.
Marka podkreśla, że tworzą ją ludzie. Każdy dział składa się z ludzi pełnych pasji i zaangażowania, dynamicznie reagujących na potrzeby rynku i konsumenta. „Nasz przepis na sukces? Znamy najnowsze trendy, znamy tajniki krawiectwa, ale przede wszystkim znamy potrzeby naszych klientów” – mówi Sara Tomiczek, właścicielka marki Chiara Poland.
Z radością witamy w kolejnej edycji Plebiscytu Influencer’s TOP markę Chiara Poland. Tym razem z kultowym już tygrysim t-shirtem, bluzą California oraz sukienką Kimmi.
HISTORIA
Markę Chiara Poland Sara Tomiczek założyła w 2017 roku. Wcześniej prowadziła butik, jednak ubrania w hurtowniach nie były dla niej wystarczające – ani pod względem jakości, ani stylistyki, którą chciała sprzedawać. Chiara Poland to w 100% polski producent. Co ważne firma posiada nie tylko swoją siedzibę, ale również szwalnie, wzorcownie czy magazyny w Polsce. Współpracuje tylko z najlepszymi podwykonawcami z Polski –hurtowniami tkanin, farbiarniami, przędzalniami, wzorcowniami.
KOLEKCJA AW2020
“W swoich kolekcjach łączę najnowsze trendy z funkcjonalnością, ponieważ uważam, że każda kobieta powinna mieć w swojej szafie coś w nowoczesnej formie, ale również coś nieskomplikowanego, klasycznego. Lubię rzeczy, które są funkcjonalne i przede wszystkim pozwalają mi się wyrazić. DNA marki CHIARA to połączenie wysokiej mody z wygodą i użytkowością.” – mówi założycielka marki Sara Tomieczek.
Kwintesencją jej stylu jest kolekcja jesienna. W kolekcji AW2020 królują modele nawiązujące do klimatów lat 80. i 90.Do plebiscytu marka wybrała 3 modele:
t-shirty oversize w klimacie grunge
sukienkę Kimmi w najmodniejszą w tym sezonie kratę
oraz (mając nadzieję na powtórzenie sukcesu z poprzedniej edycji) bluzę w mocnych kolorach nawiązującą do stylu księżnej Diany.
Artykuł powstał we współpracy z marką Chiara Poland.