Dla R+Co liczy się kreatywność, pasja i zdrowe, piękne włosy, które podkreślają indywidualny styl i osobowość. Za marką stoją najlepsi profesjonaliści, którzy o włosach wiedzą wszystko. Razem tworzą wyjątkowe kosmetyki, które pokochali styliści fryzur na całym świecie. „Zawsze pod prąd” – tak można by opisać filozofię R+Co. Zresztą jest ona zawarta już w samej nazwie marki. R+Co to skrót od “Rogue and Co”, a angielski zwrot „going rogue” oznacza właśnie niepodporządkowywanie się konwencjom czy zasadom.  Chodzi o nieszablonowe myślenie, działanie i wprowadzanie innowacji.

R+Co nie tylko opiera się na idei współpracy, ale odnajduje swoje korzenie w miłości – współzałożyciele i mężowie Garren i Thom Priano spędzili 47 lat budując razem życie. Marka  została stworzona przez najlepszych fryzjerów dla fryzjerów, w oparciu o różne perspektywy i doświadczenia.Twórcy R+Co  sami nazywają się „supergrupą”. To niezwykle twórczy kolektyw najbardziej znanych stylistów fryzur, o różnych specjalizacjach i z różnych pokoleń, od tych z wieloletnim stażem po młode talenty, które dopiero rozpoczynają swoją karierę. Łączą ich za to wspólne poglądy, pasja, kreatywność, poczucie humoru, odwaga, ciekawość świata, trendów i nowych technologii.

Taki też jest ich kolektyw, który nieustannie ewoluuje, aby odzwierciedlać stale zmieniający się świat.  Dlatego też będą dołączać do niego kolejni twórcy. Do współpracy nad produktami zostały zaproszone m.in. Ashley Streicher, którą na Instagramie obserwuje prawie 92 tysiące osób czy ulubienica gwiazd Hollywood Jenny Cho, której klientkami są m.in. Jennifer Lawrence, Emilia Clarke, Lucy Boynton i Claire Foy.

Ale to nie koniec znanych nazwisk. Jednym z założycieli R+Co jest legenda fryzjerstwa Garren, który ma na swoim koncie liczne kampanie reklamowe dla światowych domów mody, sesje dla amerykańskiej i włoskiej edycji„Vogue” i współprace z największymi fotografami: Stevenem Meiselem, Richardem Avedonem, Irvingiem Pennem. To on odpowiada też za ikoniczne looki supermodelek z lat 90.: Lindy Evangelisty Naomi Campbell, Kate Moss, Cindy Crawford, Christy Turlington, Amber Valetty, Stelli Tennant. Jest też ulubieńcem gwiazd: Nicole Kidman, Brooke Shields, Winony Ryder, Andie MacDowell, Madonny, Victorii Beckham, Kim Kardashian oraz Jennifer Lopez. Ta ostatnia zaprosiła go nawet ostatnio do współpracy przy teledysku do piosenki „In the morning”.

Dzięki pracy z gwiazdami i modelkami twórcy R+Co są ekspertami w kreowaniu spektakularnych looków, opartych na objętości i zabawie teksturą. Ale podstawą są dla nich zdrowe włosy i skóra głowa, dlatego wszystkie produkty R+Co mają właściwości pielęgnacyjne, a dodatkowo chronią przed szkodliwym działaniem promieni UV. Są też pozbawione parabenów, SLS i SLES, olejów mineralnych. Mają w 100% wegańskie formuły. Są również cruelty–free, co potwierdza certyfikat Leaping Bunny, który uznaje marki wolne od testów na zwierzętach. Marce bliski jest też zrównoważony rozwój. Pod hasłem R+Eco wprowadziła opakowania w 55% pochodzące z recyklingu  wejściem na rynek produktów z linii SUPER GARDEN CBD. Do końca roku wszystkie opakowania mają być z bardziej przyjaznego środowisku recyklowanego plastiku.

Designerskie opakowania, które nawiązują do charakteru marki i tworzących ją osobowości, to kolejny znak rozpoznawczy R+Co. Ponadto, świetnie prezentują się na półce, a ich używanie to czysta zmysłowa przyjemność. To, co wyróżnia markę, to także wyrafinowane zapachy, które nawiązują do konkretnych miejsc, np. Sunset Boulevard, Palm Springs czy Bel Air. Występują tam takie nuty jak fasola tonka, czerwona pomarańcza, soczysta figa, drzewo cedrowe, i najgorętszy ostatnio zapach palo santo. Dzięki powtarzającemu się cytrusowemu akordowi, nie kłócą się ze sobą i można je łączyć na zasadzie layeringu. Charakterystyczne kompozycje zapachowe powstają we współpracy z najlepszymi światowymi perfumiarzami. Wszystko po to, by używanie produktów stało się jeszcze bardziej wyjątkowym, zmysłowym doświadczeniem. Na zmysły działają też tekstury produktów, dostarczające przyjemnych wrażeń dotykowych.

W portfolio R+Co obok produktów bazowych, takich jak szampony, odżywki, maski, scrub do skóry głowy, znajdują się też tak wyjątkowe produkty, jak płukanka octowa, cztery wersje suchego szamponu oraz cała gama różnorodnych produktów do stylizacji, m.in. żele, pianki, pomady, woski, lakiery, suche olejki w sprayu i surf spraye, które pomogą uzyskać idealny na wiosnę i lato surferski look. Marka oferuje też kosmetyki do zadań specjalnych: wykańczające, utrwalające, wygładzające, dedykowane do loków czy blondów, a także szczotki, produkty do ciała i świece. W świecie R+Co każdy znajdzie coś dla siebie. Te wyjątkowe produkty podkreślą nasz indywidualny styl i osobowość w naturalny sposób. Zapewnią  włosom wszystko, czego potrzebują, by były olśniewająco piękne i zdrowe i będą rozpieszczać zmysły.

artykuł we współpracy z R+Co