Nominacja Influencer’s Top dla torebki z kolekcji zaprojektowanej przez Wittchen wspólnie z influencerką Kingą Sawczuk.

Kolekcja jest pełna energii, wyrazista i wyluzowana, tak jak sama Kinga.Kolekcji towarzyszy hasło „Young & Iconic”, co podkreśla jej młody vibe.

W kolekcji WITTCHEN x Kinga Sawczuk słodki, cukierkowy klimat spotyka się z mocnymi koloramii mega wyrazistymi fasonami torebek. Coś dla każdej fanki kontrastów i nietuzinkowych zestawień!

Torebka w dżinsowym wydaniu spodoba się każdej kobiecie lubiącej bawić się modą. Pikowanie na klapie i wstawki z ekoskóry dodają jej charakteru. Do listonoszki dołączona jest saszetka na odpinanym karabińczyku. Wewnątrz zmieścisz to, co niezbędne, na przykład: portfel, telefon i kilka drobiazgów. Możesz ją zabrać ze sobą do kina, jak i na wieczorne wyjście – jest dość uniwersalna, ale również charakterystyczna.

O marce Wittchen

Firma WITTCHEN już od trzydziestu lat na rynku słynie z najwyższej jakości produktów ze skóry – galanterii, obuwia oraz odzieży. Z zamiłowania do podróży i elegancji powstała marka sygnowana nazwiskiem Jędrzeja Wittchena. Od 1991 roku, gdy powstała pierwsza kolekcja galanterii skórzanej Italy, do dziś dnia firma stale ulepsza ofertę, aby sprostać oczekiwaniom szerokiego grona klientów. 

Naszym zadaniem jest troska o najwyższą jakość i wysoką funkcjonalność. Dlatego obok ekskluzywnej galanterii skórzanej występują wielofunkcyjne akcesoria, walizki podróżne oraz nowości zgodne z najnowszymi trendami w światowej modzie. Myślimy kompleksowo – obecną ofertę wyróżnia duża różnorodność – w naszym sklepie znajdą Państwo odzież, stylowe torebki, obuwie i inne dodatki z najwyższej jakości materiałów. Pojawiające się dwa razy w roku kolekcje łączą wyrafinowany styl, nowoczesne rozwiązania i elegancki design, który przyciąga rzesze klientów już od wielu lat.

WITTCHEN jest rodzinną firmą z tradycjami, która cały czas się rozwija, jednak misja firmy od lat pozostaje niezmienna. Jest to „twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi i dla ludzi”.

artykuł powstał we współpracy z marką Wittchen