Śmiejąc się nasz organizm wytwarza endorfiny, hormony odpowiedzialne za poczucie szczęścia. Wraz z akcją Zostań ambasadorem SEYSSO polski brand nie tylko zachęca do regularnej higieny zębów i dziąseł, ale także dzieli się pozytywną energią przez codzienną praktykę i pielęgnację. Jak wziąć udział w konkursie? To proste!

Akcja startuje 20 kwietnia i trwa do końca czerwca. Wystarczy, że w okresie 20.04.-30.06.2023 zakupisz jedną ze szczoteczek sonicznych SEYSSO dostępnych w drogeriach HEBE* i zarejestrujesz swój paragon lub fakturę w strefie klienta na stronie https://seysso.pl/zostan-ambasadorem-seysso/ Podziel się swoją codzienną pielęgnacją i pokaż na Instagramie, jak wraz z marką dbasz o uśmiech. Nie zapomnij o oznaczeniach: @seysso_official #smilematters, #smilepositive, #zostanambasadoremSEYSSO. Spośród zgłoszonych dowodów zakupu drugiego lipca marka wylosuje trzech laureatów, którzy zostaną powiadomieni o wygranej drogą elektroniczną oraz ogłoszeni na oficjalnym Instagramie brandu.

Poznaj markę i odkryj jej wartości

SEYSSO to polska marka istniejąca na rynku od 2015 roku. Jej założycielem jest Wojciech Madej, lekarz stomatolog, który dzięki praktyce zawodowej stworzył profesjonalne produkty dopasowane do potrzeb konsumentów. W asortymencie SEYSSO znajduje się szeroki wybór zaawansowanych technologicznie szczoteczek sonicznych do zębów oraz inne urządzenia do higieny i pielęgnacji jamy ustnej. Dla marki niezwykle ważne są edukacja oraz budowanie relacji z klientami, a także zdobywanie zaufania odbiorców, dlatego każdy produkt jest dopracowany w najmniejszym szczególe, aby zapewnić maksymalną precyzję i satysfkację użytkowania. Dzięki temu produkty SEYSSO zostały docenione nie tylko przez klientów, ale zdobyły również prestiżowe nagrody. 

Marka uważnie obserwuje branżę stomatologiczną oraz beauty, a także jak zmieniają się potrzeby konsumentów. Zamiast ulegać sezonowym trendom, projektuje ponadczasowe urządzenia do codziennej pielęgnacji jamy ustnej, które pomagają zapewnić skuteczną ochronę zębów i dziąseł każdego dnia. Poza edukacją, marka tworzy przestrzeń do rozmów o uśmiechu i uważnej pielęgnacji. Kampania Smile Positive znakomicie przedstawia tę ideę, prezentując pracowników marki i udowadniając, że każdy uśmiech jest piękny dzięki swoim indywidualnym cechom, ale przede wszystkim, ponieważ jest zdrowy. SEYSSO nie tylko promuje codzienną profilaktykę i higienę jamy ustnej, ale również zachęca, aby dzielić się uśmiechem z innymi.

Program ambasadorski

Na wytypowanych zwycięzców czeka profesjonalna sesja zdjęciowa, która ukaże się na łamach magazynu ELLE. Po sesji zdjęciowej odbędzie się wyjątkowa kolacja z zespołem marki, m.in. założycielem SEYSSO Wojciechem Madejem oraz brand managerem Dorotą Kowalewską. Ponadto, ambasadorzy będą mogli uczestniczyć w eventach i wydarzeniach organizowanych przez brand. Partnerem konkursu jest marka do pielęgnacji skóry głowy i włosów K18, również dostępna w drogeriach Hebe, która nie tylko przygotuje specjalne zestawy pielęgnacyjne dla zwycięzców, ale również zadba o zdrowe i pełne blasku włosy na sesji zdjęciowej.

*Akcja nie obejmuje modelu SEYSSO Baby Penguin

artykuł we współpracy z SEYSSO