Koi jest małą rodzinną firmą prowadzoną przez mamę i córkę. Obie pragną mieć skórę w dobrej kondycji, zadbaną ale nie nadmiernie obciążoną. Wszystkie receptury testują na sobie i dopracowują dotąd, aż uznają je za idealne. Dopiero wówczas dzieląsię nimi z innymi.
W wywiadzie z ALLABOUTLIFE założycielki marki Koi Renata i Martyna Kozłowskie.
Na polskim rynku powstaje wielu rodzinnych firm, często są to małe manufaktury, które odnoszą duże sukcesy… Jak Panie myślą z czego to wynika? Co ma na to wpływ? Czy to jest kwestia zaufania, lepszego zrozumienia, tego, że jesteśmy pewni, że nikt nas nie oszuka?
Koi: W naszym wypadku dużą wagę ma to, że jesteśmy zgraną rodziną. Znamy siebie i wiemy, czego od siebie możemy oczekiwać. Każda z nas odpowiada za różne rzeczy w firmie, więc dobrze się uzupełniamy. Dodatkowo, KOI to dla nas własne dzieło i poświęcamy mu 100 % czasu i uwagi. Myślę, że to jest właśnie klucz do sukcesu – stuprocentowe zaangażowanie i poczucie budowania własnej marki. Dodatkowo wszystkie używamy kosmetyków KOI i jesteśmy przekonane co do ich skuteczności.
Jaka jest filozofia KOI?
Koi: Filozofią KOI od zawsze było maksymalne działanie, przy użyciu naturalnych składników. Sama nazwa nie jest bezpodstawna – stawiamy przede wszystkim na ukojenie skóry, a później na jej odżywienie. Chcemy, aby nasi Klienci rzeczywiście byli zadowoleni z działania naszych produktów i widzieli poprawę kondycji swojej skóry.
Nie obiecujemy magicznych właściwości, lecz rzeczywiście nawodnienie skóry może działać cuda i to nas cieszy. Naszą misją przewodnią jest zapewnienie 100% nawilżenia skóry, gdyż wierzymy w to, że wtedy skóra nie sprawia problemów. Dopiero kiedy nasza cera jest dobrze nawilżona, nawodniona i odżywiona może nam odwdzięczyć się blaskiem i gładkością.
Jak długo powstawała Wasza firma? Od czego zaczęłyście i na czym postanowiłyście się skupić na samym początku?
Koi: Firma powstawała dość długo – ważne dla nas było maksymalne dopracowanie receptur i sprawdzenie ich skuteczności. Od roku coraz bardziej się rozkręcamy, bierzemy udział w targach i planujemy kolejne miesiące. Na początku skupiłyśmy się na stworzeniu jednej optymalnej linii kompletnej pielęgnacji skóry twarzy. Nasza pielęgnacja ma 5 kroków, jest to: oczyszczanie, tonizacja, kosmetyk skoncentrowany, krem do twarzy, krem pod oczy.
Przy takiej pielęgnacji skóra jest zawsze zadbana i odżywiona. Być może z czasem stworzymy nową linię lub uzupełnimy tę o kilka produktów.
Co wyróżnia Was od konkurencji?
Koi: Myślę, że mamy fajną linię pielęgnacyjną, produktów można używać w ściśle określonej kolejności, ale także osobno. W naszej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie, ale w każdym wypadku proponujemy przede wszystkim mocno nawilżać swoją skórę. Wielu ludzi jeszcze nie wie, jak doskonałe efekty może przynieść mycie twarzy olejkami lub nie wie, czym są kosmetyki skoncentrowane.
Gdybyście miały dokończyć zdanie kosmetyki doskonałe to… takie, które wspomagają skórę w jej działaniu, dostarczają jej brakujących substancji i pomagają zwalczyć szkodliwe działania czynników zewnętrznych
Plan na rok 2018…. rozbudowanie istniejącej oferty i stworzenie nowych produktów
Marzeniem marki KOI jest…. dawanie przyjemności i ukojenia wszystkim potrzebującym 🙂
Znacie ten sposób na spierzchnięte usta? Jest genialny !