NASZA MISJA
Zajmujemy się pięknem kobiet. Pięknem, które pozwala każdej kobiecie wyrażać siebie, budować poczucie własnej wartości i być otwartym na innych ludzi. Piękno kobiety to uniwersalny środek wyrazu. VIPERA  dostarcza konsumentkom innowacyjne produkty kosmetyczne. Najlepsze pod względem jakości, skuteczności i bezpieczeństwa, ponieważ uważnie słucha potrzeb i pragnień kobiet. Piękno kobiety to wartość uniwersalna. Od początku powstania marka VIPERA opiera się na wiedzy, nieustannie korzysta z najnowszych odkryć nauki i inspiruje się rytuałami upiększającymi i pielęgnacyjnymi z całego świata. To pozwala nam opracowywać innowacyjne produkty przyszłości. Piękno kobiety to też nauka. Tworzenie produktów wpływających na dobry wygląd, a tym samym na dobre samopoczucie, promowanie innowacyjności na rzecz ochrony piękna naszej planety, wspieranie lokalnych społeczności, to wyzwania, które stawia sobie VIPERA. Wyzwania, które są jednocześnie źródłem inspiracji i kreacji. Wykorzystując swoją wiedzę i portfolio marki, zrealizowaliśmy wiele ciekawych projektów. Wśród nich:

  • szeroka makijażowa kolekcja w dwóch układach magnetycznych – poziomym Puzzle i pionowym Hamster
  • 24 godzinny program COS-MADICA z kwasem azelainowym uzdrawiający i upiększający cerę tłustą i trądzikową
  • Kolekcja TuTu – pięknych i bardzo bezpiecznych szminek, błyszczyków, rozświetlaczy w musie, cieni i róży oraz lakierów „peel off” dla dziewczynek 3+
  • Bogata oferta najwyższej jakości kosmetyków z puli dekoracyjnych do kompleksowego makijażu

Piękno kobiety to zobowiązanie. VIPERA została stworzona prawie trzy dekady temu, ma ponad 5 000 punktów sprzedaży na całym świecie. Sednem sukcesu marki VIPERA jest jakość produktów, szerokość gam kolorystycznych (około 2000 SKU) oraz zasięg. Zdecydowana większość działań firmy VIPERA jest prowadzona na miejscu – od koncepcji, projektowania, poprzez dekorację opakowań do produkowania najróżniejszych formulacji wspaniałych kosmetyków. Nasza produkcja skupiona jest na obrzeżach Warszawy, z bardzo dobrym dojazdem do głównej sieci dróg w Polsce i krajach europejskich.
Dostarczanie rozwiązań dotyczących wysokiej jakości produktów, które mają za sobą wszechstronną kontrolę jakości – jest w centrum wszystkich naszych wysiłków. Wykorzystując swoją wiedzę i portfolio marki, zrealizowaliśmy projekt dla L’OR DE SAY, bo według firm ORSEY i VIPERA piękno to coś, na co zasługuje każdy.

NASZE ASPIRACJE
Oferujemy produkty kosmetyczne spełniające nieograniczone oczekiwania i pragnienia związane z pięknem. Piękno jest dla wszystkich, piękno jest dla każdej kobiety. W firmie VIPERA wierzymy, że nie istnieje jeden kanon piękna. Piękno to różnorodność i indywidualność, którą od wieków kształtuje historia, różnorodność kultur i ludzka osobowość. Przekonanie jeszcze większej liczby kobiet do stosowania pielęgnacyjnych produktów z kolorem i atrybutami piękna oznacza dla nas dotarcie do wyjątkowo zróżnicowanych potrzeb związanych z wizją piękna. Uniwersalizacja nie oznacza jednolitości, wręcz przeciwnie – stymuluje wprowadzanie innowacji. Nasz Dział Badań i Rozwoju oraz Innowacji, przygląda się różnorodności świata i analizuje związane z tym potrzeby względem piękna. Dzięki temu powstają produkty, które stają się przełomowe w pielęgnacji twarzy i ciała. To istotny punkt w naszym postrzeganiu innowacji. Ułatwienie dostępu do produktów kosmetycznych. Rynek kosmetyczny ulega szybkim zmianom, dlatego będziemy dostarczać coraz to nowsze rozwiązania w dziedzinie urody. Na swój własny sposób marka przesuwa granice piękna i podejmuje wyzwanie, aby innowacje były bardziej dostępne, zdobyły serca zadowolonych konsumentek. To przygoda nie tylko w wymiarze gospodarczym, lecz także ludzkim. Wymaga od nas zaangażowania i skutecznych działań firmy w każdym obszarze: badań, produkcji, marketingu, sprzedaży, administracji i zasobów ludzkich. Tylko wtedy mamy szansę dla nieustającej innowacji i postępu po to, aby z energią budować VIPERĘ jutra.

NASZE WARTOŚCI I ZASADY ETYCZNE
Pasja, innowacja, duch przedsiębiorczości, otwartość, dążenie do doskonałości – to wartości wpisane w kod genetyczny grupy VIPERA i wartości, którymi nasi pracownicy kierują się w swojej codziennej pracy. To one tworzą naszą kulturę i podwaliny naszej reputacji, a pracownicy VIPERY te zasady znają i szanują.

RECEPTURA I DYSTRYBUCJA VIPERY
Receptury produktów kosmetycznych powstają w firmowym laboratorium. Technolodzy starają się wychodzić naprzeciw potrzebom swoich klientów i nieustannie pracują nad poprawą jakości każdego z produktów. Właściwości i działanie wszystkich składników kosmetyków są odpowiednio badane, testowane i klasyfikowane. Rygorystyczne testy systemu pre-produkcji obejmują staranne analizy fizykochemiczne i mikrobiologiczne na zawartość PH, obecność metali ciężkich i stabilność, a także testy dermatologiczne, optometryczne i aplikacyjne. Opracowane i wyprodukowane kosmetyki podlegają bardzo ścisłej kontroli końcowej, która jest wykonywana zarówno w domowych warunkach, firmowym laboratorium, jak i w wysoko wyspecjalizowanych laboratoriach, gdzie poddawane są wszystkim niezbędnym testom. Co ważne, każdy produkt VIPERY ma zatwierdzone bezpieczeństwo stosowania i jest hipoalergiczny.

Na rynku polskim firma VIPERA własnym sumptem dystrybuuje swoje kosmetyki. Współpracujemy też z niektórymi sieciami handlu detalicznego na terenie całego kraju oraz partnerami w około 40 krajach Europy i Świata.