W miniony weekend (24 i 25 czerwca) na terenie Targów Śniadaniowych, debiutująca  na polskim rynku marka Landliebe, przekonywała warszawiaków jak ważne jest mówienie miłych słów swoim bliskim. Aktywacja „Powiedz coś miłego! cieszyła się dużym zainteresowaniem odwiedzających.

Zobaczcie przepiękny film https://www.youtube.com/watch?v=iOq6yqAAOX0 i dalej fotorelację.

 

Na dwa weekendowe dni na terenie Żoliborza i Mokotowa stanęła zaprojektowana na potrzeby kampanii drewniana pergola. Na stanowisku Landliebe na odwiedzających czekały: przestronna strefa wypoczynku z wygodnymi fotelami i leżakami, GIF budka, świeże owoce, a przede wszystkim wybór kilkudziesięciu miłych sentencji, którymi można było obdarować bliską osobę. Nie zabrakło też atrakcji dla najmłodszych, degustacji jogurtów Landliebe oraz wielu ciepłych emocji.

Aktywacja „Powiedź coś miłego!” jest częścią kampanii „Prawdzie historie smakują lepiej.” – wspierającej wprowadzenie marki Landliebe na polski rynek. Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na to, że autentyczność i naturalność to wartości ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. Landliebe przypomina o znaczeniu mówienie sobie miłych słów i jego wpływie na kształtowanie relacji z innymi ludźmi. Akcja ma też sprowokować jej odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.