Oszałamiające powieki i magiczne usta? Teraz to możliwe dzięki niesamowitym paletkom Artistry Studio™ Tokyo Edition inspirowanym jednym z najbardziej niesamowitych miast świata, gdzie nowoczesność łączy się z tradycją.
Podczas tworzenia tej wyjątkowej kolekcji kosmetyków jej twórcom przyświecała myśl, by jej użytkowniczki poczuły klimat tego wyjątkowego miasta. Dlatego też połączyli tokijską modę, kolorystykę i wyjątkową kulturę kawaii.
W III Edycji Plebiscytu Influencer’s TOP 2020 witamy Artistry Studio™ Tokyo Edition
60. lat tradycji
Marka Artistry™ to numer 1 na świecie wśród marek produktów kosmetycznych premium dostępnych w sprzedaży bezpośredniej. Od 1958 roku lat tworzy produkty do makijażu i holistyczne rozwiązania kosmetyczne bogate w naturalne składniki. W 2018 powstała wyjątkowa seria Artistry Studio, dla której inspiracją są wyjątkowe miasta takie jak Nowy Jork, Paryż czy Bangkok. Teraz nadszedł czas, by wtopić się w kolory Tokyo.
Baw się i eksperymentuj!
Wielofunkcyjne paletki w japońskim stylu kawaii to dziesięć modnych cieni do powiek i ust zarówno w jaśniejszych, jak i ciemniejszych tonacjach z efektem matowym, perłowym lub brokatowym, które sprawdzą się przy każdej tonacji skóry. Podczas opracowywania tej limitowanej edycji kosmetyków czerpaliśmy inspirację z ukrytych skarbów Tokyo: tętniących życiem dzielnic Shibuya, Ginza i Harajuku,delikatnego kimono oraz pięknych kwiatów kwitnącej wiśni.Teraz czas na eksperymenty. Dobierz kontrastujące kolory, wypróbuj je osobno lub nakładaj warstwami. Baw się kolorami aby stworzyć własny, niepowtarzalny makijaż. Możesz być pewna, że twoje czarujące spojrzenie i wyjątkowe usta wprawią wszystkich w zachwyt.Paletki dostępne są w dwóch wyjątkowych wersjach: spokojniejszej Kabuki Glam i odważnej Kabuki Pop.
Opakowanie ma znaczenie!
Artistry uwielbia pracować z młodymi artystami. Niezwykłą szatę graficzną opakowań kosmetyków z kolekcji Tokyo zaprojektowała japońska artystka Rumi Kuraji, która swoimi rysunkami pragnęła odzwierciedlić piękno wiosennych kolorów i modne barwy miasta. W efekcie kosmetyki zachwycają nie tylko bogactwem barw i fantastycznymi rozwiązaniami, ale także pięknymi opakowaniami, od których trudno oderwać wzrok.
Artykuł powstał we współpracy z marką Amway Polska