Każdego roku produkowanych jest na świecie ponad 20 miliardów par butów. W przeliczeniu na jednego mieszkańca Ziemi, na każdą osobę przypadają około 3 pary butów rocznie. Nie oszukujmy się, produkujemy więcej niż powinniśmy, kupujemy więcej niż potrzebujemy. Na pewno nie potrzebuje ich nasza planeta. Marka VOLO SHOES podjęła niebywałe wyzwanie. Przez prawie 1,5 roku pracowano nad projektem i realizacją najbardziej innowacyjnego produktu 2020 roku!
Volo Shoes właśnie zostało nominowane w plebiscycie Influencer’s Top 2020 w kategorii STYL. Marka zadała pytanie: a gdyby istniały buty, które w ciągu kilku sekund mogłyby zmienić swój wygląd? Nie w fikcyjnym świecie stworzonym na przykład przez J.K. Rowling, ale tu, u nas w Polsce? Dzięki temu zamiast 5, 10, 15 par butów moglibyśmy mieć tylko jedną.
Innowacyjne buty i klipsy w duchu #LessShoeWaste są już dostępne w sklepie internetowym!
Założycielka marki mówi: marka VOLO zaistniała w Internecie oraz na polskim rynku, dzięki udziale w różnorodnych targach modowych i współpracy z butikami i sklepami obuwniczymi. Klienci doceniają wyjątkową jakość i wygodę naszych butów, a indywidualne zamówienia zawsze sprawiały nam niezwykłą satysfakcję. Od 2016 r. rozpoczęliśmy współpracę z polskimi projektantami, projektując i produkując buty do ich własnych kolekcji. Oferujemy najwyższej jakości obuwie damskie oraz obuwie męskie, zgodnie ze stawianymi przed nami wymaganiami. Każdy model obuwia jest produkowany dokładnie tak, jak życzy sobie nasz Klient. Obecnie współpracujemy z wieloma polskimi markami, wzbogacając ich ofertę o buty damskie i męskie.
Czas innowacji
W 2020 r., po ponad rocznych przygotowaniach i dziesiątkach stworzonych prototypów, VOLO SHOES ukazuje światu nowe rozwiązania obuwnicze. Działając w nurcie społecznej odpowiedzialności biznesu, chcemy ograniczyć ilość produkowanych butów. Jednocześnie chcemy zachować dużą różnorodność butów dla naszych Klientów. Projekt LessShoeWaste to buty, których wygląd można zmieniać w kilka sekund, dzięki specjalnie przygotowanym magnetycznym klipsom.
artykuł powstał we współpracy z marką Volo Shoes