Nowa seria STUNSIG powstała z myślą o miłośnikach wzornictwa i mody. Stworzona dla tych, którzy chcą się wyróżniać. Składa się z tekstyliów, naczyń i dodatków. Awangardowe wzory zaprojektowane przez grono artystów z całego świata, pobudzają wyobraźnię oraz nadają codziennym produktom niezwykły charakter. Kolekcja będzie dostępna w sklepach IKEA od czerwca.

STUNSIG została zaprojektowana dla tych, którzy uważają, że życie jest zbyt krótkie, by gubić się w tłumie. Grono utalentowanych artystów i zespołów projektowych związanych z branżą mody, stworzyło fantazyjne nadruki wykorzystane na przedmiotach codziennego użytku. Kolekcję tworzą m.in. komplety pościeli, poszewki, porcelanowe kubki, miski, a także koszulki, torby i notatniki. Wykorzystując różnorodne techniki wyrazu: fotografię mody, cyfrowe couture, kreskówki, odręczne rysunki czy kolaże, artyści zaprojektowali kolekcję, obok której trudno przejść obojętnie.

Wzory na produktach z najnowszej kolekcji IKEA STUNSIG to tętniące życiem motywy, które opowiadają swoje własne historie. Artystyczne nadruki zastosowane na przedmiotach codziennego użytku, tworzą nieoczekiwane połączenia i sprawiają, że każdy z nich staje się wyjątkowy. Coś, co jest uważane za zwyczajne, przekształcone jest w coś nadzwyczajnego – podkreśla Katarzyna Jaros-Puzio, dekorator wnętrz i projektant IKEA Retail w Polsce.

 

Niestandardowe, zabawne, a czasem poetyckie nadruki wzbudzają różne emocje. Jedne powstały, by bawić, inne zaś mają za zadanie zaskoczyć, pobudzić wyobraźnię, a także docenić piękno tkwiące w różnorodności.

Mamy nadzieję, że nasze motywy zainspirują ludzi i pobudzą wyobraźnię. Odzwierciedlają otaczający nas świat i wyrażają utopijne treści, mające na celu szerzenie dobra na świecie. (…) Chcemy, żeby ludzie pozytywnie i z ciekawością patrzyli w przyszłość,
z odwagą podchodzili do tego, co nieznane i dostrzegali piękno w różnorodności
– mówią projektantki Pinar & Viola, współautorki kolekcji.

Kolekcja STUNSIG będzie dostępna we wszystkich sklepach IKEA w Polsce od czerwca 2017 r.

Artykuł promocyjny.